اخبار   
 

 مایکروسافتی‌ها "ویندوز فون 7 " را آزمایش می‌کنند

شرکت مایکروسافت بر اساس تصمیمات جدید خود اعلام کرد که قصد دارد آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی خود موسوم به "ویندوز فون 7 " را در اختیار کارمندان بگذارد تا بررسی‌های مقدماتی لازم روی آن...

شرکت مایکروسافت بر اساس تصمیمات جدید خود اعلام کرد که قصد دارد آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی خود موسوم به "ویندوز فون 7 " را در اختیار کارمندان بگذارد تا بررسی‌های مقدماتی لازم روی آن انجام شود.
به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، مایکروسافت چندی پیش در تولید و عرضه گوشی هوشمند Kin شکست خورد و هم‌اکنون تصمیم گرفته است تا عرضه نسخه آزمایشی سیستم‌عامل "ویندوز فون 7 " به کارمندان جلوی شکست مشابه را بگیرد.
این شرکت بزرگ نرم‌افزاری اعلام کرد که کارمندانش بر اساس فرآیندی موسوم به DogFooding این سیستم‌عامل جدید موبایلی را در اختیار می‌گیرند. بر اساس این طرح قرار شده است 90 هزار کارمند شرکت مایکروسافت برای مدت معلوم نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل را در یک گوشی هوشمند در اختیار بگیرند و بازخوردهای خود را به مایکروسافت انتقال دهند.
شرکت اپل پیش از این در سال 2007 اقدام مشابهی را انجام داده بود. بر اساس این اقدام کلیه کارمندان اپل یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون را در اختیار گرفتند و با استفاده از آن، مشکلاتش را به اپل گوشزد کردند که این طرح برای شرکت مذکور 12 میلیون دلار هزینه داشت.
پیش‌نمایش نسخه فنی "ویندوز فون 7 " چندی پیش در اختیار کارشناسان نرم‌افزاری قرار گرفت و احتمال می‌رود که نسخه نهایی آن اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود.
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:29   شنبه 2 مرداد 1389  
 نظرات