اخبار   
 

 حاشیه های گرامیداشت روز خبرنگار در شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان پیشقراول بزرگداشت روز خبرنگار در زیر مجموعه های وزارت مسکن وشهرسازی طی مراسمی از خبرنگاران رسانه ها و تلاش گران این عرصه قدردانی کرد که با حاشیه هایی همراه بود...

تهران- شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان پیشقراول بزرگداشت روز خبرنگار در زیر مجموعه های وزارت مسکن وشهرسازی طی مراسمی از خبرنگاران رسانه ها و تلاش گران این عرصه قدردانی کرد که با حاشیه هایی همراه بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ** احمد صادقی معاون وزیر مسکن وشهرسازی و مدیرعامل شرکت مذکور یکشنبه شب در این مراسم گفت : همواره در برنامه های مختلف ما صحبت می کنیم، این بار نوبت شماست که سخن بگویید و ما نقاط ضعف کارمان را بشنویم.
** حدود 50 نفر از خبرنگاران که در این مراسم حاضر بودند، انتظار نداشتند در این فضا داد سخن سردهند و مطالبی بیان کنند، اما به هرتقدیر ریش سفیدی پیدا شد و گفت: خبرنگاران را به مناطق مختلف ببرید تا نزدیک با فعالیت های شما در سطح کشور آشنا بشوند و گزارش های مستند خود را منتشر کنند.
**محمد آئینی که در دولت نهم مسوولیت معاونت طرح و برنامه شرکت مذکور را برعهده داشت و به عنوان سخنگوی این تشکیلات هم ایفای نقش می کرد، در این مراسم حاضر بود و گفت: اکنون با حضور مدیرعامل جدید این مجموعه مساله اطلاع رسانی مشخصه ارتباط مستقیم را یافته و هر خبرنگاری به راحتی می تواند با آقای صادقی مصاحبه داشته باشد.
** خبرنگاران در این مراسم خواستار ارایه آمار دقیق از برنامه های در دست اجرا و اهداف مصوب شدند و بر لزوم شفاف سازی عملکردها تاکید کردند.
** در این مراسم از خبرنگاران ایرنا، فارس، ایسنا، واحد مرکزی خبر، مهر و روزنامه های ابرار اقتصادی، دنیای اقتصاد و دو هفته نامه پیام ساختمان و تاسیسات با ارایه لوح تقدیر و تندیس به شکل ویژه تقدیر شد.
** احمد صادقی در این نشست تصریح کرد اولویت اول وزارت مسکن وشهرسازی در این دوره طرح مسکن مهر است و محور اصلی کار بر این مهم تمرکز یافته است. ** تقدیر از خبرنگار خانم یکی از روزنامه های صبح که علی رغم بیماری در این مراسم حاضر شده بود از ویژگی های مثال زدنی این مراسم بود.
** در بخشی از متن مکتوب لوح تقدیر از خبرنگاران آمده است: طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی برآن داشته اند که با تلاش وافی جهان را باهاله ای از قداست درهم آمیزند تا آنچه را عرضه می دارند ارزش خدایی به خود گیرد.
** حمیدرضا کیانی مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت یادشده و روابط عمومی در این مراسم گرامیداشت گفت: هدف از این نشست تقدیری ساده و بی آلایش از خبرنگاران است که در واقع اول خبرنگار جهان اسلام "حضرت زینب" است که پیام رسان واقعه کربلا بود.
  منبع : ایرنا
  12:05   دوشنبه 18 مرداد 1389  
 نظرات