اخبار   
 

 سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی کماکان در حال احداث است

معاون عمرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر این که سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی در حال احداث است اعلام کرد: اجرای این طرح کماکان در حال انجام می باشد و احداث آن متوقف نشده است...

به گزارش ایمنا، علیرضا قاری قرآن با تاکید بر این مطلب گفت: متوقف شدن پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان به دلیل افزایش قیمت ها و نوسات قیمت ارز  درست نیست و اجرای این طرح کماکان به قوت خود باقی می باشد.
وی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان از سوی متخصصان بومی و داخلی در زمینه طراحی و ساخت در حال اجراست و مشکل خاصی در این رابطه نیست.
معاون عمرانی شهرداری اصفهان با بیان این که برنامه ریزی طرح مرکز همایش های بین المللی به دلیل عملی نشدن تعهدات دولتی در خصوص منابع مالی دچار تغییر شده اما تعطیل نشده است اذعان داشت: سعی شده از هر طریقی منابع مالی این پروژه تامین شود تا خدشه ای در اجرای این طرح وارد نشود.
وی اضافه کرد: سالن های اصلی و جنبی مرکز همایش های بین المللی اصفهان به طور همزمان در حال احداث است.
قاری قرآن ادامه داد: احداث هتل و مراکز تجاری مرکز همایش های بین المللی به دلیل مشکلاتی در زمینه تبادلات ارزی از سوی سرمایه گذار خارجی متوقف شده و بلافاصله پس از تعیین تکلیف نهایی این بخش از پروژه آغاز می شود.
وی با اشاره به ویژگی های شهر اصفهان و نیاز این کلان شهر به مرکز همایش های بین المللی، اظهار داشت: با توجه به مرکزیت اصفهان در کشور، همچنین جاذبه های تاریخی فرهنگی این کلان شهر و این که شهر گنبد های فیروزه ای پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، احداث چنین مرکزی در اصفهان اجتناب ناپذیر است.
  منبع : ایمنا
  13:25   شنبه 6 آبان 1391  
 نظرات    
 
م افتخاری 09:28 یکشنبه 7 آبان 1391
0
 م افتخاری
به گزارش ایمنا، علیرضا قاری قرآن با تاکید بر این مطلب گفت: متوقف شدن پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان به دلیل افزایش قیمت ها و نوسات قیمت ارز درست نیست و اجرای این طرح کماکان به قوت خود باقی می باشد.
...

قاری قرآن ادامه داد: احداث هتل و مراکز تجاری مرکز همایش های بین المللی به دلیل مشکلاتی در زمینه تبادلات ارزی از سوی سرمایه گذار خارجی متوقف شده و بلافاصله پس از تعیین تکلیف نهایی این بخش از پروژه آغاز می شود.
!!!!
بدون شرح ...
علی اکبر صحافی پور 17:48 یکشنبه 7 آبان 1391
0
 علی اکبر صحافی پور
آیا این همان محل اجلاس سران است؟ اگر بودجه ای هست ،این پروژه اولویت دارد یا تکمیل متروی اصفهان؟
م افتخاری 19:35 یکشنبه 7 آبان 1391
0
 م افتخاری
بله جناب مهندس صحافی پور
همانگونه که خود نیز میدانید معیارهای زیادی برای اولویت بندی پروژه ها وجود دارد که ...