اخبار   
 

 دوره مشترک دانشگاه تهران و مدرسه معماری لندن

دومین دوره مشترک دانشکده معماری دانشگاه و مدرسه معماری AA لندن از 19 تیرماه تا دوم مرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود...

این دوره مشترک با هدف کشف قابلیت های طراحی الگوریتمیک به کمک اجزاء ساده در مقیاس 1:1 برگزار خواهد شد. در این مسیر، نگاه مجدد به شیوه‌های سنتی تولید و ساخت و پیچیدگی های اجرا در یک سایت مشخص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.
هدف این دوره دستیابی به الگوهای هوشمند و جدیدی در طراحی معماری، با استفاده از قابلیت های طراحی دیجیتال و روشهای تولید بومی در ایران است. شرکت‌کنندگان این کارگاه‌ها از دانشجویان معماری در همه گرایش ها و مقاطع تحصیلی و از سال‌های مختلف انتخاب خواهند شد.
هزینه این دوره 650 پوند است و در پایان کار به تمام شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر بین‌المللی داده خواهد شد. همچنین در این دوره یک بورس و کمک هزینه تحصیلی به یکی از شرکت کنندگان منتخب، برای تحصیل در مدرسه معماری AA تعلق خواهد گرفت.
علاقه مندان تا اول خرداد فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند و می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61112458 تماس و یا به پایگاه اینترنتی قطب علمی فناوری معماری به نشانی http://ceat.ut.ac.ir مراجعه کنند.
  منبع : شاسا
  11:56   یکشنبه 11 اردیبهشت 1390  
 نظرات