اخبار   
 

 محصولات جدید لنوو در خاورمیانه

شرکت لنوو که از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی در دنیا محسوب می‌شود طرح جدیدی را به اجرا می‌رساند که بر اساس آن از این پس محصولات این شرکت چینی به صورت گسترده‌تر وارد خاورمیانه و آفریقا می‌شوند...

به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، این طرح جدید شرکت آی‌تی‌پی با هدف اطلاع‌رسانی از تمام فعالیت‌های شرکت لنوو صورت می‌گیرد تا کاربران تصور نکنند که این شرکت چینی بزرگ فقط به تولید رایانه‌های شخصی مشغول است و هم‌اکنون گیرنده‌های تلویزیونی، تلفن‌های همراه و محصولات دیجیتالی هوشمند برای منزل نیز از جانب این شرکت در بازار فروخته می‌شود.
این طرح جدید لنوو به طور خاص گروه سنی 18 تا 25 را مورد هدف قرار می‌دهد و روی آن دسته از کاربرانی تمرکز دارد که از فناوری به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.
"جَک لی " مدیر شرکت لنوو در خاورمیانه در این خصوص توضیح داد: «خاورمیانه و آفریقا بازارهای استراتژیکی برای شرکت لنوو محسوب می‌شوند و ما قصد داریم با افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود از تمام فرصت‌های موجود در این مناطق استفاده کنیم. لنوو بر پیشرفت و توسعه تمرکز دارد و البته بر سرمایه‌گذاری برای پیشرفت و در این مسیر به تمام شرکای خود نیز کمک می‌کند».
وی در ادامه توضیح داد: «طرح جدید ما "برای کسانی که انجام می‌دهند " نام دارد و بر اساس آن سرمایه‌گذاری‌های طولانی‌مدت و کاربردی لنوو در سراسر جهان انجام می‌شود تا همه کاربران زیر پوشش کلیه محصولات لنوو قرار گیرند. در این طرح به طور خاص بر جوانان گروه سنی 18 تا 25 سال تمرکز داریم و معتقدیم که آن‌ها مخاطبان اصلی در دنیای فناوری هستند».
  منبع : خبرگزاری فارس
  15:57   یکشنبه 29 خرداد 1390  
 نظرات