اخبار   
 

 رونمایی مدل فوق باریک مک مینی اپل

رایانه مک مینی با طراحی جدید و بدنه آلومینیومی یکپارچه و تنها با صد دلار افزایش قیمت نسبت به مدل‌های قبلی، از سوی اپل به نمایش...

رایانه مک مینی با طراحی جدید و بدنه آلومینیومی یکپارچه و تنها با صد دلار افزایش قیمت نسبت به مدل‌های قبلی، از سوی اپل به نمایش درآمد.
به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مدل باریک‌تر شده با سیستم عامل اسنولئوپارد کار کرده و دو برابر مدل‌های قدیمی کارآمدی گرافیکی دارد.
هم‌چنین طبق اعلام اپل، محصول جدید این شرکت از HDMI پشتیبانی کرده، از نظر مصرف انرژی مقرون به صرفه بوده، از پردازنده‌های سریع‌تری برخوردار است و 699 دلار قیمت دارد؛ قیمت مدل‌های قبلی از 599 دلار آغاز می‌شد.
بر اساس گزارش بیزنیس ویک، این رایانه 7.7 اینچ مربعی بدون مونیتور، کی‌بورد یا موس فروخته می‌شود و تنها 1.4 اینچ ضخامت دارد.
این رایانه هارد درایو 320 یا 500 گیگابایتی Serial ATA، شبکه بی‌سیم ایرپورت اکسترم 802.11n ، بلوتوث 2.1+ED، اترنت، چهار پورت USB 2.0، امکان توسعه حافظه، پورت‌های فایروایر 800 و HDMI و مینی دیسپلی پورت و ورودی و خروجی هدفون دارد.
اپل که ارزشمندترین شرکت فن‌آوری جهان است به‌دنبال توسعه کسب و کار رایانه‌های مک با وجود تبلیغ آیفون و رایانه لوحی آی پد است. رایانه‌های مک حدود 28 درصد از فروش این شرکت در سه ماهه قبلی را تشکیل دادند، در حالی که آیفون 40 درصد از فروش اپل بود.
بر اساس این گزارش، این شرکت هم‌چنین لپ‌تاپ‌های "مک بوک پرو" آلومینیومی را نیز در سال جاری به‌سازی کرده بود
  منبع : ایسنا
  12:11   پنجشنبه 27 خرداد 1389  
 نظرات