اخبار   
 

 آیفون5 آگوست 2011 از راه می‌رسد

با ورود به تابستان و نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی هوشمند آیفون 5، مرکز iOSsphere اخبار جدیدی در مورد این محصول منتشر کرده است...

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این مرکز اعلام کرده که گوشی هوشمند آیفون 5 از نظر ظاهری نسبت به مدل‌های قبلی خود کاملاً متفاوت خواهد بود و در حالی که بیشتر کارشناسان و رسانه‌های خبری بر عرضه این محصول در سپتامبر 2011 تاکید دارند، این گوشی هوشمند جدید در ماه آگوست وارد بازار می‌شود.
به گفته این مرکز خبری گوشی هوشمند آیفون 5 دو فلش LED مجزا را به همراه دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی در خود جا داده است که کاربران از این طریق می‌توانند تصاویر بهتر و باکیفیت‌تری را تهیه کنند.
در این میان مرکز BoyGeniusReport به نقل از منابع آگاه داخل شرکت اپل توضیح داد که شکل ظاهری آیفون 5 نسبت به گوشی هوشمند آیفون 4 کاملاً متفاوت است که البته هنوز توضیح دقیقی در مورد بدنه این گوشی داده نشده است.
این مراکز بر این باورند که ظاهر آیفون 5 بیشتر به دستگاه چندرسانه‌ای قابل‌ حمل iPod Touch شبیه است و بر خلاف آیفون 4 که اطراف آن به صورت تخت و صاف طراحی شده بود، این گوشی جدید بدنه‌ای منحنی و صیقلی دارد.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:36   سه شنبه 7 تیر 1390  
 نظرات    
 
میثم سید بخشی 08:37 چهارشنبه 8 تیر 1390
2
 میثم سید بخشی
واقعا زیباست