اخبار   
 

 IPad 3 باریک‌تر و سبک‌تر می‌شود

سرمایه‌گذاران اپل اعلام کردند این شرکت در حال افزایش طول عمر باتری نسل سوم رایانه لوحی خود موسوم به iPad 3 است و علاوه بر آن می‌کوشد از ضخامت این محصول نسبت به نسخه کنونی آن بکاهد...

به گزارش فارس به نقل از الکترونیستا، این باتری نسبت به آنچه که هم‌اکنون در iPad 2 استفاده می‌شود باریک‌تر و سبک‌تر است و در عین حال می‌تواند به مدت بیشتری انرژی را در خود ذخیره کند.
استفاده از این باتری شرکت اپل را مجبور می‌کند برای ساخت هر دستگاه iPad حدود 20 تا 30 درصد بیشتر هزینه کند که البته گفته می‌شود این افزایش هزینه باعث نخواهد شد تا قیمت نهایی این محصول گران‌تر شود و کاربران برای خرید آن مجبور به پرداخت پول بیشتری شوند.
این باتری‌های جدید توسط دو شرکت Dynapack و Simplo ساخته می‌شوند و می‌توانند رایانه لوحی اپل از محصولات مشابهی که در بازار فروخته می‌شود متمایز کنند. باتری‌های رایانه لوحی iPad 3 بر مبنای استاندارد IEEE 1625 ساخته شده‌اند و علاوه بر آنکه طول عمر بیشتری برای نگهداری انرژی دارند، خطر آتش‌سوزی آن‌ها در اثر افزایش استفاده از بین رفته است.
طبق اخبار رسیده دو شرکت مذکور از ابتدای پاییز امسال عرضه باتری‌های جدید را آغاز خواهند کرد و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل در اوایل سال 2012 میلادی عرضه رایانه لوحی iPad 3 را آغاز کند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  12:34   شنبه 19 شهریور 1390  
 نظرات