اخبار   
 

 روز جهانی اسکان بشر

برگزاری ویژه برنامه روز جهانی اسکان بشر با موضوع شهر الکترونیک گامی به سوی شهر برتر در تالارگفتگوی محیط زیست شهری را باموضوع شهر الکترونیک گامی به سوی شهر بهتر، زندگی بهتر را یازدهم مهرماه برگزار می کند...

ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران همزمان با روز جهانی اسکان بشر هجدهمین نشست تالار گفتگوی محیط زیست شهری را باموضوع شهر الکترونیک گامی به سوی شهر بهتر، زندگی بهتر را یازدهم مهرماه برگزار می کند.
به گزارش «آرت نا»، امسال روز جهانی اسکان بشر مصادف با 4 اکتبر از سوی سازمان ملل متحد در راستای ارتقاء آگاهی شهروندان و اصلاح برنامه ریزی شهری و همچنین حل چالش های مهم قرن بیست و یکم به نام شهر بهتر، زندگی بهتر انتخاب شده است .
لازم به ذکراست در حال حاضر شهرهای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به طور فزاینده ای تحت تاثیر عوامل ناشی از تغییرات آب و هوایی، مشکلات زیست محیطی، کمبود منابع، ناامنی غذایی، رشد جمعیت و عدم ثبات اقتصادی هستند که به طور قابل توجهی شهرها را در قرن حاضر از لحاظ ظاهری و اجتماعی تغییر شکل داده است. گفتنی است دلیل انتخاب این شعار برای سال 2010 این بوده که راه حل های برنامه ریزی شهری در تمام نقاط دنیا تحت تاثیر عوامل مختلف و جدید فوق است
بر همین اساس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران هجدهمین نشست تالار گفتگو(پاتوق سبز) را با موضوع شهر الکترونیک گامی به سوی شهر بهتر، زندگی بهتر با حضور اساتید، متخصصان دانشگاهی، سازمان های مردم نهاد و دانشجویان علاقمند در تاریخ 11/7/89 از ساعت 15 الی 17 در پارک نظامی گنجوی تالار گفتگو برگزار می کند.
  منبع : آرت نا
  11:59   شنبه 10 مهر 1389  
 نظرات