اخبار   
 

 صنعتی سازی در اولویت ساختمان سازی

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ، عبدالعلی صاحب محمدی مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران...

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ، عبدالعلی صاحب محمدی مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از این نمایشگاه افزود : اگر به سمت صنعتی سازی صنعت ساختمان حرکت نکنیم مجبوریم تکیه بیشتری به نیروی کار انسانی داشته باشیم که موجب می شود در این بخش سرمایه بیشتری صرف شود.

وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی موجود در ایران مصالح با کیفیتی است ، گفت : ساختمان سازی، سبک سازی، مقاوم سازی ، زیباسازی ، توجه به معماری ایرانی و اسلامی و قیمت تمام شده از ویژگی های اصلی صنعت ساختمان است که در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران مورد توجه قرار دارد.

وی در ادامه به شکست تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : در دنیای امروز هر بنگاه اقتصادی بدون بازاریابی در نقاط مختلف ، نمی تواند به حیات خود ادامه دهد ، بازار ایران هم بازار بسیار مهمی برای کشورهای خارجی است و آنها از این بازار به راحتی نمی گذرند.

صاحب محمدی با بیان اینکه ممکن است تحریم ها در مقطع کوتاه مشکل ایجاد کند اما در دراز مدت کاملا بی تاثیر خواهد بود ، افزود : جهان امروز جهان تعاملات است و تحریم ها کاملا بی مورد است.

صاحب محمدی در ادامه با بیان اینکه تعاون گران در صنعت ساختمان کشور نقش بسیار مهم و موثری دارند ، گفت : تعاونی های که در زمینه ساختمانی فعالند ، چون درپی سود بری نیستند ، قیمت تمام شده ساختمانها ، پایین تر است.

وی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران را رویداد مهم قلمداد کرد و گفت : این نمایشگاه بدون شک کمک فراوانی به ساخت و ساز و صنعت ساختمان کشور خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : این نمایشگاه ، فرصت مناسبی برای تبادل تجارب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ساختمان است.
  منبع : ارسال شده توسط محمد مستاجران
  09:34   سه شنبه 28 شهریور 1391  
 نظرات    
 
محمدرضا رضایی 21:08 دوشنبه 15 آبان 1391
0
 محمدرضا رضایی
به نظرم صنعتی سازی در ساختمان سازی ازتعداد نیروهای کار کاسته شده و به جای آن بر افزایش کارآیی نیروهای کار باید افزوده شود که نیاز به آموزش و به روزرسانی داده ها و آموخته های روز به شاغلین خواهدبود.