اخبار   
 

 تضمین خرید مسکن های صنعتی را می دهیم

وزیر مسکن: از کسانی که بتوانند روش صنعتی ساز را وارد کشور کنند به صورت خارج از نوبت در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مجوز داده می شود.وزیر مسکن شهرسازی با بیان اینکه سالانه باید یک میلیون واحد مسکونی درکشور ساخته شود، گفت...

وزیر مسکن شهرسازی با بیان اینکه سالانه باید یک میلیون واحد مسکونی درکشور ساخته شود، گفت : ساخت این مسکن ها بدون روش های صنعتی سازی امکان پذیر نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحدمرکزی خبر، علی نیکزاد با بیان اینکه حدود یک سال پیش کمتر از 2درصد ساخت وساز ها در کشور صنعتی بود،گفت: هم اکنون از مجموع یک میلیون واحد مسکونی در دست ساخت مسکن مهر 175هزار واحد به شیوه صنعتی ساخته می شود.
وی به حمایت رئیس جمهور ، شورای عالی مسکن و وزارت مسکن از صنعتی سازی اشاره کرد و گفت : از کسانی که بتوانند روش صنعتی ساز را وارد کشور کنند به صورت خارج از نوبت در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مجوز داده می شود. نیکزاد اظهار داشت : به ساز ندگان مسکن صنعتی که تاییدیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن را داشته باشند ،‌تضمین خرید می دهیم.
وی گفت: صنعتی سازی در همه استانهای کشور رایج شده و وام آن به 25میلیون تومان افزایش یافته است. وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی به سمت فنی شدن و مهارتی شدن نیروی کار حرکت می کنیم،‌ افزود:
صنعتی سازی به بخشی واگذار می شودکه متخصص باشند. نیکزاد گفت : ‌مدیریت منابع ،‌ مقاوم بودن در برابر زلزله ،‌ سریع سازی و ارزان سازی از ویژگی های صنعتی سازی است.
  منبع : دولت
  17:12   دوشنبه 29 شهریور 1389  
 نظرات