اخبار   
 

 قفل آیفون 4 هم شکسته شد

گروه موسوم به Dev Team که قبل از این بارها قفل گوشی های مختلف آیفون را شکسته بودند و استفاده از آن را در شبکه های اپراتوری مختلف ممکن کرده بودند، این بار به سراغ آیفون 4...

خبرگزاری فارس: گروه موسوم به Dev Team که قبل از این بارها قفل گوشی های مختلف آیفون را شکسته بودند و استفاده از آن را در شبکه های اپراتوری مختلف ممکن کرده بودند، این بار به سراغ آیفون 4 رفتند.
به گزارش فارس به نقل از دیلی تک، این اقدام که به jailbreaking معروف شده هفته گذشته در رویدادی بی سابقه قانونی و مجاز دانسته شد و حال هکرها با خیال راحت تر می توانند امکانات مورد علاقه شان را به این گوشی اضافه کنند.
با این حال پس از انتشار این خبر اپل بیانیه ای صادر کرده و اعلام کرده که چنین اقدامی موجب از دست رفتن گارانتی آیفون می شود و ثبات و کارآیی این گوشی را کاهش می دهد و لذا ضروری است کاربران از چنین اقداماتی خودداری کنند. با استفاده از این شیوه نصب انواع برنامه ها و نرم افزارهایی که مورد تایید اپل در فروشگاه اینترنتی این شرکت هم نیستند بر روی گوشی یاد شده ممکن می شود . کاربران از طریق مرورگر سفری می توانند همین شیوه هک را در مورد رایانه لوحی آی پد هم به کار ببرند و برنامه های مورد علاقه را بر روی ان نصب کنند.
علاقه‌مندان می توانند برای این کار به سایت jailbreakme.com مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را از این طریق کسب کنند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:36   دوشنبه 11 مرداد 1389  
 نظرات