اخبار   
 

 آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از مهر ماه

معاون وزیر مسکن و شهرسازی از آغاز پرداخت وام 4 تا 12 میلیون تومانی ودیعه مسکن در کشور از مهر ماه امسال خبر داداحمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: وام 4 تا12 میلیون...

خبرگزاری فارس: معاون وزیر مسکن و شهرسازی از آغاز پرداخت وام 4 تا 12 میلیون تومانی ودیعه مسکن در کشور از مهر ماه امسال خبر داد.
احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: وام 4 تا12 میلیون تومانی ودیعه مسکن به متقاضیانی که می‌خواهند در بافت فرسوده اقدام به ساخت، انبوه‌سازی و تجمیع کنند پرداخت می‌شود.
وی خاطر نشان کرد:افرادی که واحد مسکونی آنها در بافت فرسوده قرار دارد و می خواهند واحد مسکونی جدیدی احداث کنند می توانند با دریافت این وام و اجاره یک واحد مسکونی با خیال آسوده اقدام به ساخت واحد مسکونی خود کنند. صادقی ادامه داد: حداقل وام ودیعه مسکن به متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده 4 میلیون تومان و حداکثر آن برای شهرهای بزرگ مثل تهران 12 میلیون تومان است.
وی تأکید کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن که سودی به آن تعلق نمی‌گیرد از مهر ماه توسط بانک مسکن آغاز می‌شود. صادقی گفت: برای تعیین حداقل و حداکثر این وام (4 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان) از معاونت ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی استعلام گرفته شده و این مبلغ‌ها نهایی شده است.
معاون وزیر مسکن و شهرسازی افزود: پرداخت وام ودیعه از مهر ماه به این دلیل بود که در این ماه فصل جابجایی‌ها به اتمام رسیده است، بنابراین شروع پرداخت آن تأثیر منفی بر روی اجاره بها نخواهد گذاشت.
به گفته وی، قرار است وزیر مسکن و شهرسازی نیز اعلام رسمی این مصوبه را در مهر ماه در طی بازدید از پروژه‌های بافت فرسوده تهران اعلام کند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:32   دوشنبه 15 شهریور 1389  
 نظرات