اخبار   
 

 سازمان مسکن و شهرسازی در ساخت مسکن مهر در کرج تخلف می کند

مسکن و شهرسازی در ساخت مسکن مهر تخلف می کند و در صورت ادامه تخلفات از اجرای پروژه جلوگیری می کنیم.شهردار ماهدشت گفت: مسکن و شهرسازی در ساخت مسکن مهر تخلف می کند و در...

مسکن و شهرسازی در ساخت مسکن مهر تخلف می کند و در صورت ادامه تخلفات از اجرای پروژه جلوگیری می کنیم.
شهردار ماهدشت گفت: مسکن و شهرسازی در ساخت مسکن مهر تخلف می کند و در صورت ادامه تخلفات از اجرای پروژه جلوگیری می کنیم.
به گزارش ایسنا، داوود جعفری در جلسه ساماندهی مسکن مهر استان البرز اظهار داشت: اداره مسکن و شهرسازی در ساخت مسکن مهر تخلف می کند و در صورتی که انبوه سازان در این پروژه برای کسب مجوز ساخت اقدام نکنند این پروژه متوقف می شود.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه شهرداری ماهدشت جهت رفع مشکلات انبوه سازان تسهیلات مناسبی برای تسریع مجوز و پرداخت عوارض در نظر گرفته است تنها پنج انبوه ساز برای دریافت پروانه ساخت اقدام و آنرا دریافت کرده اند. وی افزود: در صورتی اداره مسکن و شهرسازی حق تهدید عوامل شهرداری در معرفی به اداره اطلاعات را دارد که خود تخلف نکند.
جعفری ابراز داشت: یکی دیگر از مشکلات شهرداری جواز بحث پروانه ساخت، عدم پرداخت یارانه های مسکن مهر شهرداری است که هرچه زودتر باید به حساب شهرداری واریز گردد.
وی گفت: با توجه به اینکه تمامی واحدهای ساخته شده در این پروژه بزرگ پس از ساخت به شهرداری تحویل می گردند و کلیه خدمات رسانی ها آن به شهرداری واگذار می شود ولی شهرداری از روند اجرای پروژه کاملا بی اطلاع است و مسئولین مسکن مهر هیچ گونه رونوشتی از تغییرات و فعالیت های خود به شهرداری ماهدشت ارائه نداده اند.
وی تاکید کرد: مجری طرح مسکن مهر اداره مسکن مهر و سازمان مسکن و شهرسازی است و این اداره باید کلیه زیر ساخت های اجرایی آن را فراهم کند.
جعفری با اشاره به فضای سبز 150 هکتاری در نظر گرفته شده در این طرح افزود: علاوه بر 150 هکتار فضای سبز در نظر گرفته شده 70 هکتار پارک نزدیک این منطقه در نظر گرفته شده است که باید این زمین ها در اختیار فضای سبز شهرداری ماهدشت قرار گیرد.
  منبع : معماری نیوز
  12:19   سه شنبه 22 تیر 1389  
 نظرات