اخبار   
 

 مدیرعامل سیمان خوزستان: نیمی از تولیدمان متوقف شده است

مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان گفت:‌ به دلیل قطعی پیاپی برق هم‌اکنون حدود 50 درصد از تولید در دپارتمان‌های این شرکت متوقف شده است...

مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان گفت:‌ به دلیل قطعی پیاپی برق هم‌اکنون حدود 50 درصد از تولید در دپارتمان‌های این شرکت متوقف شده است.
مرتضی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: از چندی پیش کارگروهی با حضور مسوولان استانی، اداره برق و صنایع به منظور حل مشکل قطعی برق در واحدهای تولیدی تشکیل شد و بر اساس‌ آخرین اخبار قطعی برق در واحدهای تولیدی استان دست‌کم تا 15 روز آینده ادامه خواهد یافت.
وی گفت: ‌مسوولان به ما پیشنهاد کرده‌اند که در مدت قطعی برق تعمیرات اساسی خود را انجام دهیم تا دوران قطعی‌ها به پایان برسد.
او در عین حال با اشاره به این‌که هم‌اکنون در تلاشیم تا افت ولتاژ و قطعی برق به ماشین‌آلات کارخانه آسیب وارد نکند، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل افت ولتاژهای خطرناک احتمال صدمه دیدن موتور برق، ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه بسیار زیاد است.
به گفته مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان تعداد دیگری از کارخانه‌های صنعتی استان مانند فولاد خوزستان نیز دچار مشکل قطعی برق شده‌اند و در تابستان امسال دما در این استان به 55 درجه نیز رسیده است.
  منبع : ایسنا
  10:56   یکشنبه 27 تیر 1389  
 نظرات