اخبار   
 

 عملکرد دولت در بافت‌های فرسوده قابل قبول نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال برنامه پنجم نزدیک به 50 درصد از بافت‌های فرسوده کشور مورد احیا و نوسازی قرار می‌گیرد...

عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال برنامه پنجم نزدیک به 50 درصد از بافت‌های فرسوده کشور مورد احیا و نوسازی قرار می‌گیرد.
شاپور پولادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در سطح کشور حدود 60 هزار هکتار بافت فرسوده وجود دارد که تاکنون حدود هفت هزار هکتار از آنها نوسازی شده است، گفت: روند عملکرد دولت در احیای بافت‌های فرسوده ‌مورد قبول نیست؛ زیرا از 60 هزار هکتار بافت فرسوده تنها هفت درصد؛ یعنی چهار‌هزار و 500 هکتار تاکنون بهسازی شده است.
به گفته پولادی سال گذشته در پی سفر وزیر مسکن و شهرسازی و دو دستگاه دولتی دیگر به استان ایلام، نزدیک به 5/1 میلیارد تومان برای نوسازی بافت‌های فرسوده این استان اختصاص یافت. پولادی در ادامه افزود: طبق طرح جامعی که در این استان تهیه شده است، تاکنون از یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات دولتی، حدود 400 میلیون تومان برای نوسازی هزینه شده است. عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در خصوص روند عملکرد مسکن مهر در استان ایلام گفت: این استان از نظر ارزیابی عملکرد وزارت مسکن مقام اول را در کشور از آن خود کرده ‌است.
  منبع : دنیای اقتصاد
  16:42   چهارشنبه 6 مرداد 1389  
 نظرات