اخبار   
 

 خدمات نوین شبکه‌ای گوگل در راه است

گزارش های خبری حاکی است که گوگل به دنبال راه اندازی خدمات شبکه ای در فضای مجازی است.به گزارش فارس به نقل از اینفوورلد،‌ گفته می شود که این خدمات شبکه ای Me‌ یا من نام خواهد داشت و در آینده نزدیک راه اندازی خواهد...

گزارش های خبری حاکی است که گوگل به دنبال راه اندازی خدمات شبکه ای در فضای مجازی است.
به گزارش فارس به نقل از اینفوورلد،‌ گفته می شود که این خدمات شبکه ای Me‌ یا من نام خواهد داشت و در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد، هر چند در این زمینه هنوز به زمان خاصی اشاره نشده است.
اولین بار این خبر از سوی کوین روز بنیانگذار سایت به اشتراک گذاری خبر دیگ منتشر شد. وی از قول منبع معتبری که هویت وی را افشا نکرد گفت گوگل برای راه اندازی یک شبکه اجتماعی مجازی تصمیم جدی گرفته است.
کارشناسان و صاحب نظران معتقدند که گوگل همیشه قصد دارد رتبه اول را در دنیای اینترنت و سایبر داشته باشد و بنابراین از هیچ کوششی برای راه اندازی خدماتی که قبلاً نمونه های موفقی از آنها راه اندازی شده، دست بر نمی دارد.
پیش از این گوگل در سال 2004 سایت اورکات را راه اندازی کرده بود که اگر چه در اروپا و آمریکا چندان مورد توجه قرار نگرفت، اما در برخی کشورهای در حال توسعه مانند هند و برزیل با استقبال مواجه شد.
گوگل همچنین با راه اندازی سرویس باز و سازگار کردن آن با جیمیل نشان داد که ماهیت اجتماعی وب را بسیار جدی گرفته است. هر چند بی توجهی به حریم شخصی کاربران باعث اعتراض های گسترده به گوگل شد.
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:10   پنجشنبه 10 تیر 1389  
 نظرات