اخبار   
 

 برج آزادی بطور موقت مرمت شد

مدیرعامل برج آزادی گفت: برج آزادی بطور موقت مرمت و نقایص بخش های آسیب دیده آن برطرف شده است...

به گزارش ایرنا، ˈغلامحسین شاه علیˈ دوشنبه در آیین رونمایی از بلیط سه منظوره بازدید از برج های میلاد، آزادی و طغرل خاطرنشان کرد: در فضای بالای برج آزادی، محوطه و سنگفرش های این برج ملی بطور موقت مرمت شده و قرار است بعد از دهه فجر بصورت اساسی تعمیر شود.

وی افزود: کمیته ای متشکل از نمایندگان بنیاد فارابی، برج آزادی و شهرداری تهران تشکیل شده تا به مشکلات آبریزی برج رسیدگی کند، اینک نیز اعضای این کمیته وظایف خود را دنبال می کنند.

شاه علی با قدردانی از حساسیت و توجه رسانه ها به حفظ آثار ملی کشور اظهار کرد: از رسانه هایی که نسبت به نگهداری بنای ملی برج آزادی که متعلق به همه ایرانیان است هشدار دادند و ما را در حفظ این یادمان ملی کمک کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: هشدار رسانه ها باعث شد مدیران مربوطه در بخش های مختلف ، حفاظت از آثار ملی را تشدید کنند.

شاه علی اضافه کرد: توجه رسانه ها به برج آزادی سبب شد مسوولان سه برج مهم پایتخت (میلاد ، آزادی و طغرل) با یکدیگر روابط نزدیک تر داشته باشند و در نتیجه، در نگهداری یادمان های ملی کشور متحدانه تلاش کنند.

وی همچنین تاکید کرد: برخی افراد مدعی شده اند به واسطه احداث برج میلاد در پایتخت از ارزش برج آزادی کاسته و این برج به حاشیه رانده شده اما حقیقت غیر از این است زیرا برج آزادی مورد توجه همه شهروندان و هموطنان مان به عنوان یادمان ملی قرار دارد.

در این آیین از بلیط سه منظوره ای به منظور بازدید از سه برج پایتخت (میلاد، آزادی و طغرل) رونمایی و تفاهمنامه ای توسط مسوولان سه برج با هدف نگهداشت هر چه بهتر برج ها و یادمان های ملی منعقد شد.

  منبع : ایرنا
  10:38   چهارشنبه 11 بهمن 1391  
 نظرات    
 
محمدرضا رضایی 06:33 آدینه 13 بهمن 1391
0
 محمدرضا رضایی
به نظرم برج آزادى که یکى از نمادهاى اصلى تهران و شاید کشور [ایران‏]‏ بوده نیاز به توجه بیشترى داشته باشد.