اخبار   
 

 انصرافی‌های مسکن مهر در پی خرید مسکن آماده...

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: کاهش قیمت مسکن باعث شده تا عده‌ای اندک از متقاضیان مسکن مهر از دریافت مسکن مهر و حضور در تعاونی...

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: کاهش قیمت مسکن باعث شده تا عده‌ای اندک از متقاضیان مسکن مهر از دریافت مسکن مهر و حضور در تعاونی مسکن مهر انصراف داده و در داخل شهرها به دنبال خرید مسکن بگردند.
ابوالفضل مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: انصرافی‌ها از مسکن مهر بسیار اندک است و اتفاقاً موضوعی که در حال حاضر مطرح است این است که برخی از متقاضیان مسکن مهر در داخل شهرها به دنبال خرید واحد مسکونی آماده هستند.
وی ادامه داد: هر چند که در حال حاضر ثبت‌نامی آنچنانی برای مسکن مهر وجود ندارد، اما به همان میزان که انصرافی از مسکن مهر صورت گرفته به همان میزان نیز جایگزین برای ثبت‌نام وجود داشته است .
* گرفتن زمین از تعاونیهای مسکن در تهران صحت ندارد
مشکینی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شد اگر تعاونی مسکن در ساخت مسکن مهر تعللی داشته باشد زمین اعطایی از آن تعاونی مسکن پس گرفته می‌شود، گفت: در استان تهران تمام تعاونی‌های مسکن اقدام به ساخت و ساز کرده و تمام آنها فوندانسیون ساختمانها را ریخته‌اند.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران افزود: در شهرهای بالای 25 هزار نفر نیز فوندانسیون 37 هزار واحد مسکونی مهر ریخته شده است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:23   چهارشنبه 23 تیر 1389  
 نظرات