اخبار   
 

 کف و سقف قیمت مسکن در شهرهای جدید

معاون وزیر مسکن درباره متوسط قیمت مسکن در شهرهای جدید گفت: در حال حاضر ارزانترین واحد مسکونی در شهرهای جدید مترمربعی 450 هزار تومان و گرانترین...

معاون وزیر مسکن درباره متوسط قیمت مسکن در شهرهای جدید گفت: در حال حاضر ارزانترین واحد مسکونی در شهرهای جدید مترمربعی 450 هزار تومان و گرانترین آن متری 800 هزار تومان است.
جمشید نورصالحی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: هم‌اکنون قیمت مسکن در شهرهای جدید در حد معقول است.وی افزود: از انبوه‌سازانی که می‌خواهند برای خودشان ساخت و ساز کنند یا در طرح‌های مسکونی، تجاری، خدماتی و تفریحی با شرکت عمران شهرهای جدید مشارکت کنند، استقبال کرده و تسهیلات مسکن‌مهر را در اختیار آنان قرار می‌دهیم تا به عنوان مالک بتوانند مسکن با شرایط و امکانات بهتر بسازند که امکان واگذاری سند شش دانگ آن وجود داشته باشد.
او در توضیح این شرایط گفت: به افراد متقاضی زمین که قصد ساخت‌وساز برای خود را دارند، به صورت نقد و اقساط زمین واگذار می‌کنیم. نورصالحی همچنین افزود: به انبوه‌سازان و تعاونی‌هایی که ساخت‌وساز در شهرهای جدید را از گذشته آغاز کرده و از نظر مالی یا نبود متقاضی با مشکل روبه‌رو شده‌اند، تسهیلات مسکن مهر پرداخت می‌کنیم به این شرط که واحدهای مسکونی را به واجدین شرایط مسکن مهر واگذار کنند.
  منبع : دنیای اقتصاد
  13:39   چهارشنبه 23 تیر 1389  
 نظرات