اخبار   
 

 پرداخت تسهیلات به ساختمان های نیمه تمام

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: به ساختمانهای نیمه تمام در کلان شهرها تسهیلات مسکن مهر پرداخت می شود.علی نیکزاد" با بیان این مطلب افزود...

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: به ساختمانهای نیمه تمام در کلان شهرها تسهیلات مسکن مهر پرداخت می شود.
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، " علی نیکزاد" با بیان این مطلب افزود: این تسهیلات به مالکان ساختمانهایی داده می شود که در مرحله اسکلت و سقف باشند ولی به علت مشکل مالی متوقف شده اند .
وی افزود: این مبلغ در توافقی که با بانک مسکن شده برای واحدهای نیمه صنعتی 22 میلیون تومان ، صنعتی 25 میلیون تومان و غیر صنعتی 20میلیون تومان است .
وزیر مسکن با اشاره به اینکه 100هزار ساختمان نیمه تمام در کلان شهرهای کشور وجود دارد گفت تسهیلات در مرحله اول برای 50هزار واحد مسکونی خواهد بود .
وی گفت: ساخت واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر در استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت خوبی برخوردار است بطوریکه برای هر 14 هزار متقاضی روستایی و شهری مسکن مهر پروانه ساخت صادر شده و کار پی ریزی 13 هزار واحد نیز انجام شده است .
مهندس نیکزاد گفت: عزم دولت حل مشکل مسکن مردم است که ساخت 600هزار واحد مسکن مهر روستایی و 940 هزار واحد مسکن مهر شهری از مهمترین فعالیت های این وزارتخانه در بخش ساخت مسکن مهر است .
  منبع : اکو نیوز
  10:16   شنبه 3 مهر 1389  
 نظرات