اخبار   
 

 تسهیلات 10 میلیونی مسکن روستایی توسط 4 بانک ابلاغ شد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: چهار بانک از شش بانک عامل، پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی مسکن روستایی را به استانها ابلاغ کردند...

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: چهار بانک از شش بانک عامل، پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی مسکن روستایی را به استانها ابلاغ کردند.
عزیز‌الله مهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: چهار بانک صادرات،ملی ،رفاه و مسکن پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی مسکن روستایی را به استانها ابلاغ کرده اند و تنها دو بانک ملت و تجارت مانده اند که پرداخت این تسهیلات را ابلاغ کنند.
وی ادامه داد: بانک مسکن به تنهایی باید تسهیلات 200 هزار واحد مسکونی روستایی را تقبّل کند و 200 هزار واحد مسکونی باقی‏مانده را نیز باید پنج بانک عامل پرداخت کنند. مهدیان با بیان اینکه خوشبختانه آن مشکلی که در این ابلاغ ها وجود داشت نیز رفع شده است خاطر نشان کرد:این ابلاغ خلاف دستورالعمل بود اما خوشبختانه این موضوع نیز رفع شد.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت:مشکلی که در ابلاغ قبلی بود مربوط به نرخ سود این تسهیلات و تضمین پرداخت تسهیلات بود که خوشبختانه رفع شد. به گفته وی، میزان تسهیلات مسکن روستایی سال 89 همانند سال 88 بوده و در همان حد 10 میلیون تومان است. مهدیان خاطر نشان کرد: از برنامه نوسازی 200 هزار مسکن روستایی سال 88 حدود 183 هزار واحد مسکونی عقد قرارداد شده و بیش از 130 هزار مسکن نیز شروع به کار کرده‌اند. به گفته وی،100 درصد معرفی به بانک ها برای دریافت تسهیلات نیز انجام شده است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:18   دوشنبه 22 شهریور 1389  
 نظرات