اخبار   
 

 بهره برداری طرح های مسکن مهر آغاز شد

وزیر مسکن و شهرسازی از افتتاح طرح های مسکن خبر داد و گفت : تا پایان آذر 140 هزار واحد در قالب این طرح به بهره برداری می رسد...

وزیر مسکن و شهرسازی از افتتاح طرح های مسکن خبر داد و گفت : تا پایان آذر 140 هزار واحد در قالب این طرح به بهره برداری می رسد.
علی نیکزاد در مصاحبه باواحد مرکزی خبر با بیان اینکه این افتتاح امروز به صورت نمادین در استان زنجان آغاز می شود ،‌گفت : در این استان 3 هزار و 527 واحد به بهره برداری می رسد که شامل 400 واحد در بافت های فرسوده ،‌389واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفرو 2هزار 729واحد در شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت است.
وزیر مسکن و شهرسازی گفت : نخستین مرحله طرح مسکن مهر به طور رسمی در شهر مقدس مشهد آغاز می شود و سپس در شهر جدید هشتگرد در استان تهران افتتاح خواهد شد.
نیکزاد با بیان اینکه مرحله دوم بهره برداری از طرح مسکن مهر به صورت گسترده در زمستان آغاز می شود ، افزود : علاوه بر افتتاح طرح ها، کاری جدید مسکن مهر برای سال 90 هم آغاز می شود.
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: این وزارتخانه سیاست پشتیبانی را تا خانه دار شدن مردم در تمام کشور ادامه خواهد داد.
وی گفت : با تسهیلات یارانه ای 10 هزار واحد در بافت های فرسوده کشور به بهره برداری خواهد رسید. نیکزاد اظهار داشت : این واحدها را مردم ساخته اند و برخی از آنها را وزارت مسکن با مشارکت مردم ساخته است.
وزیر مسکن و شهر سازی با اشاره به اینکه 90 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت با مدیریت سازمان مسکن و شهرسازی ساخته شده است ،افزود: این واحدها به صورت اجاره به شرط تملیک ، مسکن مهر و خودمالک است.
نیکزاد گفت : 25 هزار واحد هم شامل مسکن مهر و مسکن های تبدیلی به مهر است که در شهرهای جدید و 15 هزار واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بهره برداری می رسد.
وی افزود : زیربنای این واحدهای مسکونی 14 میلیون مترمربع با 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.
  منبع : جوان آنلاین
  13:06   یکشنبه 28 شهریور 1389  
 نظرات