اخبار   
 

 طرح فوریتی مجلس برای تسهیل استخدام مهندسین ناظر با تجربه

در صورت تصویب نهایی طرح الحاق سه تبصره به قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی که فوریت آن امروز تصویب شد، برای جذب مهندسین ناظری که بیش از سه سال سابقه کار در رشته‌های مرتبط داشته باشند نیازی به برگزاری آزمون استخدامی نیست...

به گزارش خبرنگار مهر پارلمانی مهر امروز یکشنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح الحاق سه تبصره به قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی موافقت کردند.
این طرح با امضای 33 نفر از نمایندگان جهت طی مراحل قانونی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود تا ابهامات قانون استخدام مهندسین ناظر برطرف شده و زمینه اجرای عدالت و استخدام ناظرینی که سن آنها به علت سالها فعالیت در حوزه کشاورزی از سن قانونی استخدام گذشته است فراهم شود.
بر اساس تبصره 2 این ماده واحده سالهای فعالیت ناظرین در بخش های کشاورزی، منابع طبیعی و تعاونیهای تولیدی در شرایط عمومی استخدام منظور و به حداکثر سن مورد نظر برای استخدام اضافه می شود.
بر اساس تبصره 3 این ماده واحده در صورت استخدام سوابق بیمه ناظرینی که توسط آنان پرداخت شده است یا خواهد شد به سنوات خدمتی اضافه می شود.
همچنین بر اساس تبصره 4 این ماده واحده برای استخدام ناظرین محصولات باغی، دامی و زراعی با مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های مرتبط که بر اساس آزمون ورودی و مصاحبه حضوری و گذراندن دوره های مختلف آموزشی به کار گرفته شده است با بیش از 3 سال سابقه کار مرتبط نیازی به برگزاری آزمون استخدامی نیست.
  منبع : خبرگزاری مهر
  11:47   یکشنبه 2 مرداد 1390  
 نظرات