اخبار   
 

 هرسال توسعه عمران اصفهان ۱۰۰درصد رشد می یابد

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی گفت: چند سال است که ساخت بزرگراه ها و تعریض آنها در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته این در حالی است که هرسال توسعه عمرانی رشد ۱۰۰درصدی را نشان می دهد...

به گزارش ایمنا، حمید رضا فولادگر با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری اصفهان با احداث بزرگراه ها و معابر در نظر دارد تا زیرساخت های حمل ونقل عمومی را از جمله تراموا، بی.آر.تی و مترو را ایجاد نماید تا رفاه وآسایش شهروندان را فراهم نماید.
وی تنها راه برون رفت از ترافیک را توسعه حمل ونقل عمومی و احداث بزرگراه ها دانست و اظهارداشت: توسعه بزرگراه ها باید مبتنی بر گسترش شهر و جمعیت اصفهان باشد و جای بسی خوشحالی است که مدیریت شهری اصفهان به این مهم توجه ویژه ای داشته است.
وی، عملکرد شهرداری اصفهان ” در مراسم افتتاحیه پروژه شهدی ستاری از دست اندرکاران این طرح مهم شهری با حضور دکتر لاریجانی قدردانی خواهد شد “
را دررابطه با احداث بزرگراه ها مثبت ارزیابی و تصریح کرد: پروژه های شهر اصفهان از لحاظ کیفیت، فنی و زمانبندی به خوبی به بهره برداری رسیده و حتی زودتر از زمان موعد مقرر در اختیار اصفهانی ها قرار گرفته است.
عضو فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به بهره برداری پروژه تقاطع غیر همسطح شهید ستاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اذعان داشت: در مراسم افتتاحیه این طرح مهم شهری از دست اندرکاران آن قدردانی خواهد شد و امید است شاهد بهره برداری پروژه های دیگر به خصوص مترو اصفهان در آینده ای نزدیک باشیم.
وی اضافه کرد: اگر بودجه و تصمیم گیری مترو به مدیران شهر اصفهان واگذار می شد این طرح در این کلان شهر با سرعت به بهره برداری می رسید.
وی، با بیان این که توسعه حمل ونقل عمومی شاه کلید کلاف سردرگم اصفهان است، ادامه داد: اگر مردم مطمئن شوند که وسایل نقلیه عمومی به تعداد کافی در شهر موجود است و هر زمان که اراده کنند می توانند از آنها استفاده کنند؛ بنابراین ترجیح می دهند به جای وسایل نقلیه شخصی از اتوبوس، تاکسی استفاده کنند.
  منبع : ایمنا
  12:49   دوشنبه 6 تیر 1390  
 نظرات    
 
میثم سید بخشی 08:07 سه شنبه 7 تیر 1390
1
 میثم سید بخشی
کارشون بیسته