اخبار   
 

 تبلیغ نکنید؛ طرح جامع مسکن اجرا نشده است

وزارت مسکن طی یکسال گذشته صرفا به ارائه آمار و ارقام پسنده کرده است طرح جامع مسکن که یک طرح بسیار کامل و قانونی بود هرگز اجرا نشده است و بسیاری ازآشفتگی‌های بخش مسکن حاصل عدم اجرای آن است...

وزارت مسکن طی یکسال گذشته صرفا به ارائه آمار و ارقام پسنده کرده است طرح جامع مسکن که یک طرح بسیار کامل و قانونی بود هرگز اجرا نشده است و بسیاری ازآشفتگی‌های بخش مسکن حاصل عدم اجرای آن است.
ایلنا: عضو کمیسیون عمران مجلس از عدم اجرای قانون طرح جامع مسکن و تبلیغاتی بودن عملکرد وزارت مسکن انتقاد کرد. محمدحسین‌مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: وزارت مسکن طرح جامع مسکن را که به صورت قانون ابلاغ شده است تاکنون اجرا نکرده است.
وی در خصوص این که ساخت و سازهایی که قرار است در نیمه اول سال و پایان سال واگذار شود هنوز تإسیسات زیر بنایی در آنها ایجاد نشده است، گفت: بر اساس دستورالعمل داده شده ساخت مسکن مهر همزمان با ایجاد تأسیسات زیر بنایی باید انجام گیرد و در غیر این صورت مسکن مهر نام ندارد.
مقیمی با اشاره به این‌که وزارت مسکن طی یکسال گذشته صرفا به ارائه آمار و ارقام پسنده کرده است و اجرای قانون را نادیده گرفته است طرح جامع مسکن که یک طرح بسیار کامل و قانونی بود هرگز اجرا نشده است و بسیاری ازآشفتگی‌های بخش مسکن حاصل عدم اجرای آن است.
به گفته وی دولت باید سالانه یک واحد مسکونی در کشور به متقاضیان واگذار کند که ساخت پانصد هزار واحد مسکونی مهر تا پایان سال کاری عمده‌ای نیست.
  منبع : ایلنا
  11:49   دوشنبه 18 مرداد 1389  
 نظرات