اخبار   
 

 دفاع مدیران وزارت مسکن از اهداف برنامه پنجم

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کارشناسان وزارت مسکن و معاونان وزیر مسکن روز گذشته با حضور در کمیسیون عمران مجلس از بخش مسکن در لایحه برنامه پنجم توسعه دفاع کرده و نظرات...

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کارشناسان وزارت مسکن و معاونان وزیر مسکن روز گذشته با حضور در کمیسیون عمران مجلس از بخش مسکن در لایحه برنامه پنجم توسعه دفاع کرده و نظرات خود را اعلام کردند.
محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: از ابتدای هفته آینده کمیسیون عمران مجلس بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه را آغاز می‌کند و در طول 10 روز آینده نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.
وی ادامه داد: معاونان وزیر مسکن و کارشناسان وزارت مسکن فردا نیز فرصت دارند تا با حضور در کمیسیون عمران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بخش مسکن در برنامه‌ پنجم توسعه ارائه دهند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: پس از بررسی و رسیدن به جمع‌بندی نظرات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه می‌کنیم تا تصمیمات لازم اخذ شود.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان از هم‌اکنون و قبل از شنیدن اظهارنظرهای کارشناسی وزارت مسکن در خصوص لایحه برنامه پنجم توسعه نظر داد چرا که این کار حق را از افرادی که برای تهیه لایحه زحمت کشیده‌اند خواهد گرفت.
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:17   پنجشنبه 20 خرداد 1389  
 نظرات