اخبار   
 

 تعیین نرخ اجاره بها موجب اختلال در بازار می‌شود

برنامه‌ریزان اقتصادی به جای ادامه سیاست‌های نادرست و از این شاخه به آن شاخه پریدن بهتر است سیاست‌های طرح جامعه مسکن را در چارچوب برنامه 5 ساله پنجم اجرا کند...

برنامه‌ریزان اقتصادی به جای ادامه سیاست‌های نادرست و از این شاخه به آن شاخه پریدن بهتر است سیاست‌های طرح جامعه مسکن را در چارچوب برنامه 5 ساله پنجم اجرا کند.
ایلنا: کمال اطهاری کارشناس اقتصادی با تأکید بر این نکته که تعیین نرخ اجاره بها چاره نیست، گفت: برنامه‌ریزان اقتصادی به جای ادامه سیاست‌های نادرست و از این شاخه به آن شاخه پریدن بهتر است سیاست‌های طرح جامعه مسکن را در چارچوب برنامه 5 ساله پنجم اجرا کند.
کمال اطهاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تعیین نرخ اجاره‌بها در شرایط فعلی نه تنها این حوزه را از آشفتگی کنونی نجات نمی‌دهد بلکه موجب اختلال در حوزه بازار بها خواهد شد.
به گفته اطهاری تعیین نرخ اجاره‌بهای مسکن همان راهی است که مسکن مهر طی کرده است. این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: تعیین نرخ اجاره بها، ادامه روند سیاست‌های نادرست مسکن و تداوم بی‌برنامه‌گی و آشفتگی در حوزه مسکن است.
اطهاری ادامه داد: تعیین نرخ اجاره‌بها بازار مخصوص خود را دارد و این بازار کالایی همگنی ندارد که بتوان برای آن نرخ تعیین کرد.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی رکود مسکن، تعیین نرخ اجاره بها یک نوع فرو رفتن در بحران است و باعث چالش بیش از پیش مسکن می‌شود.
  منبع : ایلنا
  11:53   دوشنبه 18 مرداد 1389  
 نظرات