اخبار   
 

 طرح تفصیلی جدید تهران رونمایی می شود

معاون شهردار تهران گفت: طرح تفصیلی جدید تهران بعد از ماه مبارک رمضان رونمایی می شود...

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران در حاشیه گشایش نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در منطقه 12 افزود: هم اکنون طرح تفصیلی جدید تهران در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج در حال بررسی است و بعد از تصویب نهایی بلافاصله ابلاغ می شود. معصومی گفت: از ابتدای سال آینده همه اقدامات در مناطق شهرداری با توجه به راهبردهای طرح تفصیلی جدید خواهد بود. وی افزود: یکی از راهبردهای طرح تفصیلی و جامع تهران توجه به مناطق مرکزی و جنوبی شهر تهران است.
معصومی در ادامه با بیان اینکه برنامه های خوبی برای همسان سازی توسعه در شمال و جنوب تهران در دست اقدام است گفت: در نظر گرفتن 185 کیلومتر مربع صحنه کار و فعالیت بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی از جمله این اقدامات به شمار می رود.
معاون شهردار تهران افزود: به نظر می رسد بعد از ابلاغ طرح تفصیلی مناطق مرکزی و جنوبی شهر، تولیدکننده و مناطق شمالی مصرف کننده باشند. وی گفت: در طرح تفصیلی جدید شهر تهران امکانات بالقوه توسعه این شهر مشخص شده است از این رو باید با اقدامات شهرداران مناطق در آینده شاهد مشارکت بیشتر مردم در امر توسعه باشیم. معصومی افزود: نخستین طرح جامع تهران در سال 1349 ابلاغ شده بود.
  منبع : شاسا
  10:49   چهارشنبه 5 مرداد 1390  
 نظرات