اخبار   
 

 طرح بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان به تصویب نهایی رسید

با پیگیریهای مستمر مدیریت شهری سرانجام طرح بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان ساعاتی پیش به تصویب نهایی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران رسید...

به گزارش ایمنا، معان شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه امروز در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران طرح بازنگری طرح تفصیلی بررسی و به تصویب نهایی رسید ، به این ترتیب انتظار 10 ساله مردم اصفهان پایان یافت.
مهندس نریمانی افزود: تا یک ماه آینده نقشه ها و مدارک این طرح توسط دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ خواهد شد همچنین انتظار چندین ساله برای تعیین تکلیف این طرح به پایان رسیده و در آینده بسیار نزدیک اجرایی و ملاک عمل قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: همزمان با تصویب طرح بازنگری طرح تفصیلی محدوده اصلاحی شهر اصفهان نیز برای اولین بار تعیین تکلیف و تصویب گردید، همچنین شبکه معابر، کاربری اراضی و ارتفاعات شهر بر اساس این طرح تعیین و اقدام می شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در پایان از همکاری و همیاری کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی و معماری کشور برای تصویب نهایی این طرح و ابلاغ هر چه سریعتر آن تشکر و قدردانی نمود.
  منبع : ایمنا
  12:05   سه شنبه 20 اردیبهشت 1390  
 نظرات