اخبار   
 

 ساخت 234هزار واحد مسکونی در تهران نا ممکن است

ارائه آمار غیر واقعی در حقیقت برای تلطیف بحران‌های موجود در این بخش مسکن است/ چگونه است که نیاز استان تهران 160هزار واحد مسکونی است اما 234هزار واحد در حال ساخت است...

ارائه آمار غیر واقعی در حقیقت برای تلطیف بحران‌های موجود در این بخش مسکن است/ چگونه است که نیاز استان تهران 160هزار واحد مسکونی است اما 234هزار واحد در حال ساخت است.
ایلنا: بابک حاجیان ساخت 234 هزار واحد مسکونی در تهران را ناممکن اعلام کرد و گفت: این گونه اظهارات مسوولان نوعی فرافکنی بوده که در طی 30سال گذشته در این بخش رواج داشته است.
در حالی‌که مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران از ساخت 234هزار واحد مسکونی در این استان خبر می‌دهد، بابک حاجیان کارشناس مسکن در گفت‌وگو با ایلنا این گونه اظهارات را به دلیل عدم کاربری اجرایی آن نوعی القاء ذهنی برای کاهش بحران مسکن اعلام کرد.
بابک حاجیان گفت: بسیاری از معضلات کنونی بخش مسکن حاصل اظهارات غیر کارشناسی و بدون کاربری اجرایی است که در طی 30 سال گذشته تاکنون مسکن را به این شکل با فجایع روبرو ساخته است.
حاجیان در واکنش به اظهارات مدیر کل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران مبنی بر این‌که در حال حاضر 234هزار واحد دردست ساخت است، گفت: چگونه است که نیاز استان تهران به 160هزار واحد مسکونی است اما 234 هزارواحد در حال ساخت است و این همه مشکل مسکن در این استان وجود دارد.
وی تصریح کرد: ارائه آمار به صورت کاذب در حقیقت برای تلطیف بحران‌های موجود در این بخش است اما همین عامل باعث افزابش تبعات دیگر در این بخش خواهد شد.
حاجیان با اشاره به این که مسکن مهر نیز به این معضل گرفتار شده است گفت: نمی‌توان با فضا سازی مشکل مسکن را جلو برد چرا که مسکن یک مشکل فرابخشی است
  منبع : ایلنا
  12:09   دوشنبه 14 تیر 1389  
 نظرات