اخبار   
 

  برخورد با متخلفان ساخت و ساز پایتخت

به گزارش واحد مرکزی خبر ، خسرو دانشجو در حاشیه جلسه امروز این شورا در جمع خبرنگاران افزود : در مناطق شمالی شهرداری تهران مانند مناطق 1، 2 ، 5 ، 21 و 22 ، انگیزه زمین خواری برای متخلفان وجود دارد و متخلفان بیشتر تلاش می کنند با سندسازی و هرگونه تقلب اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کنند...

به گزارش واحد مرکزی خبر ، خسرو دانشجو در حاشیه جلسه امروز این شورا در جمع خبرنگاران افزود : در مناطق شمالی شهرداری تهران مانند مناطق 1، 2 ، 5 ، 21 و 22 ، انگیزه زمین خواری برای متخلفان وجود دارد و متخلفان بیشتر تلاش می کنند با سندسازی و هرگونه تقلب اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده درباره توقف ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه رود دره اوین ،‌ افزود : این مسئله را بارها اعضای این شورا به شهرداری تذکر داده بود و بیان شده بود شهرداری منطقه 2 آن طور که باید جلوی اقدامات غیرقانونی را نمی گیرد .
دانشجو با بیان اینکه شهردار این منطقه در جلسه امروز ، ضعف در برخورد با این امر را به علت کمبود نیروی مورد نیاز این شهرداری اعلام کرد ، گفت : با موافقت شهردار تهران مقرر شد با توجه به لزوم حفظ و گسترش فضای سبز تهران ،‌ در فضاهایی مانند رود دره اوین از هرگونه ساخت و ساز جلوگیری شود .
وی افزود : همچنین مقرر شد این فضاها به فضای سبز و مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها تبدیل شود .
  منبع : جوان آنلاین
  10:10   دوشنبه 5 مهر 1389  
 نظرات