اخبار   
 

 فرهنگ استیجاری را قبول نداریم

وزیر مسکن وشهر سازی گفت: ما سبک زندگی استیجاری را قبول نداریم و فرهنگ استیجاری درفرهنگ ما جایی ندارد...

وزیر مسکن وشهر سازی گفت: ما سبک زندگی استیجاری را قبول نداریم و فرهنگ استیجاری درفرهنگ ما جایی ندارد.
به گزارش ایسنا علی نیکزاد در جلسه شورای مسکن استان قم با بیان اینکه ما فرهنگ استیجاری را قبول نداریم گفت: اگر بخواهیم عزت و کرامت و آبروی برای خانواده ها بیاوریم باید به مسکن آن توجه ویژه شود.
وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی به علت لائیک بودن فرهنگی متفاوت از کشور ما دارند ابراز کرد: ما اجاره نشینی را امری پسندیده قلمداد نمی‌کنیم زیرا چنین چیزی درفرهنگ ما جایی ندارد.
وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید براینکه نگاه ما به مسکن نباید بخشی باشد بیان کرد: باید کارها برای خدا باشد تا بتوانیم مشکل مردم را به بهترین شکل حل کنیم.
وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران مسکن مهر باید از همه روش‌های برای مسکن دار کردن مردم استفاده کنند اظهار کرد: فکر می‌کنم در کشور ما مشکلی در زمینه مسکن مهر پیش رو نیست و می‌توان با همکاری هم مشکلات را حل کرد.
نیکزاد با اشاره به اینکه تا سال 90 همه واجدان شرایط مسکن مهر، مسکن خودرا دریافت می‌کنند گفت: واجدان شرایط دریافت مسکن مهر در کشور دریافت مسکن مهر در کشور را 940 هزار نفرند.
وی ادامه داد: در طول شروع فعالیت دولت نهم تا چهارم شهریور 88 حدود 313 میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد اما در حال حاضر 240 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد.
  منبع : ایسنا
  10:30   پنجشنبه 17 تیر 1389  
 نظرات