اخبار   
 

 اختصاص 12 هزار میلیارد تومان خط اعتباری جدید برای مسکن مهر

متقاضیان مسکن می‌توانند برای خرید هر واحد مسکونی تا مبلغ 20 میلیون تومان از اوراق تسهیلات "مسکن ممتاز" استفاده کنند...

به گزارش شبکه ایران از روابط عمومی بانک مسکن، "قدرت‌الله شریفی"، مدیرعامل این بانک، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای خرید هر واحد مسکونی تا مبلغ 20 میلیون تومان از اوراق تسهیلات "مسکن ممتاز" استفاده کنند.
وی با اشاره به شرایط ویژه بهره‌مندی از تسهیلات ساخت مسکن، در خصوص ممنوعیت خرید و فروش تسهیلات خرید مسکن گفت: بانک به منظور حذف بازار غیررسمی خریدوفروش اوراق تسهیلات مسکن و ایجاد شفافیت بیشتر، این اوراق را وارد فرابورس نموده است.
مدیرعامل بانک مسکن از اختصاص121هزار میلیارد ریال خط اعتباری دیگر در بخش مسکن مهر بر اساس وعده بانک مرکزی خبر داد و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مسکن مهر همچنان ادامه دارد و به دلیل اهمیت، گستردگی و حجم بالای تسهیلات پرداختی مسکن مهر، بخش عمده ای از فعالیت‌های بانک در این بخش متمرکز شده است.
وی با تاکید بر اینکه به تعهدات خود در قبال سپرده گذاران عمل می‌کنیم، از پرداخت 202هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف توسط بانک مسکن خبرداد و عنوان کرد: از این رقم 97 درصد تسهیلات یعنی رقمی معادل 196هزار میلیارد ریال به بخش مسکن اختصاص یافته است.
شریفی با بیان این که بانک مسکن با مطالبات معوق کمتری نسبت به سایر بانک‌ها مواجه است، دلیل آن را دریافت وثایق ملکی به عنوان پشتوانه تسهیلات پرداختی اعلام کرد.
  منبع : شبکه ایران
  13:50   چهارشنبه 19 آبان 1389  
 نظرات