اخبار   
 

 صرفه جویی چهارهزارمیلیارد تومانی از ساماندهی مطالعات عمرانی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساماندهی طرح های مطالعاتی پیش از آغاز پروژه های عمرانی سالانه معادل چهار هزار میلیارد تومان صرفه جویی در پی خواهد داشت...

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، 'احمد صادقی'افزود: ساماندهی این طرح ها 10 درصد صرفه جویی از بودجه 40 هزارمیلیارد تومانی بخش عمرانی کشور را در پی دارد.
** استفاده از روش 'ایی.سی.پی.اف' و نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با تاکید بر اینکه انجام مطالعات جامع پیش از آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در شرکت ساخت و توسعه به یک ضرورت تبدیل شده، خاطرنشان کرد: با هدف بهینه سازی طراحی پروژه ها اجرای آنها با روش طرح و اجرا(EPCF) یکی از شیوه های موثر است که از مراحل اولیه مطالعه تا بهره برداری به بخش خصوصی سپرده می شود.
صادقی ادامه داد : در این شیوه با توجه به تمرکز جریان کار، پیمانکار سعی در استفاده از کارآمدترین روش ها در اجرای پروژه خواهد کرد که این امر در افزایش سرعت عملیات اجرایی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت بسیار موثراست.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه بر ضرورت ساماندهی مطالعات در پروژه ها تاکید کرد و گفت: از این پس حداقل یک یا دو سال پیش از آغاز پروژه ها، مطالعات گسترده می شود که تاثیرات آن در پروژه های آتی شرکت ساخت و توسعه مشهود خواهد بود.
  منبع : ایرنا
  14:24   یکشنبه 16 مرداد 1390  
 نظرات    
 
امیر یاشار فیلا 21:26 یکشنبه 16 مرداد 1390
6
 امیر یاشار فیلا
به‌کارگیری عبارت « به گزارش ... از روابط عمومی شرکت ... » در آغاز خبر، هرچند از استانداردهای روزنامه‌نگاری دور است، در قیاس با رویه‌ی غالب و ناشرافتمندانه‌ی برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها که تعریف و تمجیدها و بزرگنمایی‌های ساخته و پرداخته‌ی روابط‌عمومی‌ها را به‌جای خبر و گزارش روی خروجی می‌گذارند، جای تقدیر دارد.