اخبار   
 

 فناوری‌های برتر ساختمانی معرفی می‌شوند

دومین همایش فناوری‌های نوین ساختمانی و صنعتی‌سازی در روزهای 20 و 21 مهر ماه سال جاری از سوی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برگزار می شود...

دومین همایش فناوری‌های نوین ساختمانی و صنعتی‌سازی در روزهای 20 و 21 مهر ماه سال جاری از سوی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برگزار می شود.
معرفی فناوری های نوین و بهینه‌سازی قیمت ساخت و ساز در مسکن مهر از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است. در حال حاضر دبیرخانه فناوری‌های نوین در حال معرفی فناوری‌های برتر با مدل‌های علمی طرح‌شدنی است، که نتایج این بررسی‌ها در دومین همایش فناوری‌های نوین ساختمانی ارائه خواهد شد.
از جمله محورهای مهم در نظر گرفته در همایش فناوری‌های نوین، می‌توان به نقش فناوری‌های نوین ساختمانی و صنعتی‌سازی در مسکن مهر، نقش مصالح جدید در فناوری‌های جدید ساختمانی و صنعتی‌سازی، کاربرد فناوری‌های نوین ساختمانی در مسکن روستایی، فناوری‌های نوین ساختمانی و صنعتی‌سازی در مسکن، و ... اشاره کرد. برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نوین، از دیگر بخش‌های مهم دومین همایش فناوری‌های نوین است. بر طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌هایی که موفق به دریافت تاییدیه فنی از مرکز شده اند، با ارائه و احداث آن در فضای درنظر گرفته شده، فناوری مذکور را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. این نمایشگاه به صورت دائمی به مدت 7 ماه باقی خواهد بود.
در همایش فناوری‌های نوین ساختمانی، با برگزاری دو پنل تخصصی، توانمندی‌ها و تجربیات در این حوزه به تصویر کشیده خواهد شد. خاطرنشان می‌شود که تاکنون داوری 76 مقاله دریافتی به انجام رسیده است.
  منبع : مرکز تحقیقات ساختمان
  11:03   شنبه 3 مهر 1389  
 نظرات