اخبار   
 

 ساخت 1600 واحد مسکونی با استفاده از روشهای نو در ساوجبلاغ

رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از آغاز عملیات ساخت هزار و 600 واحد مسکونی با استفاده از روشهای نو در ساوجبلاغ خبر داد...

استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از آغاز عملیات ساخت هزار و 600 واحد مسکونی با استفاده از روشهای نو در ساوجبلاغ خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در ساوجبلاغ،‌ محمد علی صحرائی ظهر چهارشنبه در مراسم آغازین ساخت هزار و 600 واحد مسکونی افزود: این ساختمان ها با مشارکت گروهی ازاستادان دانشگاه برلین و شرکت سرمایه گذاری مسکن کشورمان اجرا می شود و ساخت این واحد ها حدودسه سال بطول می انجامد.
رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: از این نوع ساختمان ها،16 واحد بصورت نمونه در این شهر ساخته شده است.
صحرائی افزود: مقاومت و استحکام بالای این ساختمان ها در برابر زلزله و دیگر حوادث طبیعی از ویژگی های مهم آن است.
وی گفت: در ساخت ساختمان های این طرح مشارکتی، از عایق های جدید حرارتی استفاده شده است.
وی افزود: این عایق ها حداقل تا 20درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.
رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت:‌دانشجویان رشته های ساختمان سازی هم با هدف آشنایی با علوم و روش های پیشرفته ساخت بنا های مسکونی ،بر سر این پروژه حاضر می شوند.
وی افزود: پیش بینی می شود حدود 500 دانشجو تا پایان این طرح عمرانی، با روند ساخت و مصالح بکار رفته در این ساختمان ها آشنا شوند.
معاون وزیر مسکن و شهرسازی نیز در این مراسم گفت: روش های جدید ساختمان سازی در طرح مسکن مهر بعنوان بزرگترین طرح مسکن سازی کشور، قدم گذاشته است.
هزار واحد مسکونی با روش های نو ساختمان سازی در هشتگرد افتتاح می شود
جمشید نورصالحی افزود: در هفته دولت هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر، ساخته شده با روش های نو ساختمان سازی ،در شهر جدید هشتگردافتتاح و واگذار می شود.
وی گفت: تا مهر ماه امسال شمار واحد های طرح مسکن مهر تکمیل شده و قابل واگذاری در کشور به 40 هزار واحد می رسد.
نور صالحی افزود: دولت اعتبارات لازم برای اجرای طرح های زیر بنایی همچون آب، برق، فاضلاب و .. را در مناطق اجرای طرح مسکن مهر پیش بینی کرده است.
معاون وزیر مسکن و شهرسازی افزود:‌ دستگاهها هم باید با برنامه ریزی نسبت به ساخت خدمات رو بنایی همچون مدرسه، مراکز درمانی، رفاهی و خدماتی در این مناطق اقدام کنند.
  منبع : خبرگزاری مهر‌
  10:57   پنجشنبه 31 تیر 1389  
 نظرات