اخبار   
 

 اصفهان، میزبان بعدی کنگره مهندسی عمران ایران

دبیر هیات امنای کنگره ملی مهندسی عمران کشور از میزبانی اصفهان در برگزاری نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران خبر داد...

سیداحمد انوار در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سمنان گفت: کنگره بین المللی عمران از نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه 91 به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود. وی گفت:‌مهلت ارسال مقاله به این کنگره پایان خرداد ماه امسال است.
وی با تقدیر از میزبانی مطلوب دانشگاه سمنان در برگزاری ششمین کنگره ملی مهندسی عمران گفت: دانشگاه سمنان در برگزاری این کنگره شرایط و فضای بسیار مناسبی ایجاد کرد. انوار گفت: ارائه بیش از یک هزار و 300 مقاله و حضور گسترده ارائه دهندگان مقاله بیانگر جایگاه و اهمیت کنگره مهندسی عمران در کشور است.
ششمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سمنان به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این کنگره ملی که جمعی از مسوولان کشوری و استانی، مهندسان و دانشجویان حضور داشتند با اهدای لوح از ارائه کنندگان مقاله ها و نیز برگزار کنندگان این کنگره تجلیل شد.
رییس دانشگاه سمنان در این مراسم برگزاری این کنگره را بستری برای توسعه علوم مهندسی عمران خواند و ارائه بیش از دو هزار و 200 مقاله کامل را نشان دهنده کیفیت و جایگاه کنگره ملی مهندسی عمران دانست. علی خیرالدین اظهار داشت: در نشستهای دو روزه این کنگره بیش از یک هزار و 300 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.
کنگره ملی مهندسی عمران با شرکت جمعی از مقامات کشوری و استانی و نیز بیش از یک هزار نفر از دست اندرکاران علوم مهندسی عمران در دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد.
برای این کنگره مقاله هایی از سوی رییس جمهوری، معاونان وزرا و مسوولان کشوری نیز ارائه شده که بیانگر اهمیت این کنگره بود.
  منبع : شاسا
  14:00   شنبه 10 اردیبهشت 1390  
 نظرات