اخبار   
 

 امکان اتمام جاده آبادان – ماهشهر تا پایان سال وجود دارد

نماینده مردم آبادان به همراه وزیر راه و ترابری از جاده آبادان – ماهشهر دیدن کردند.
پیرو وعده حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری که قرار بود در سفر رییس جمهوری در تاریخ...

ایلنا: نماینده مردم آبادان به همراه وزیر راه و ترابری از جاده آبادان – ماهشهر دیدن کردند.
پیرو وعده حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری که قرار بود در سفر رییس جمهوری در تاریخ 3 خرداد ماه سال جاری، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از جاده آبادان - ماهشهر بازدید کنند و این بازدید به دلیل گرد و غبار همیشگی در این استان لغو شد، وی به همراه جمعی از مسئولین شهری و دکتر دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در روز پنج شنبه 27 خرداد از این پروژه بازدید به عمل آوردند. در این بازدید مجری پروژه گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم که حدود 15میلیارد تومان است، امکان اتمام پروژه تا پایان سال وجود دارد.
بهبهانی در این بازدید گفت: به منظور رفع مشکلات احتمالی و تسریع در انجام پروژه تعریض جاده آبادان – ماهشهر قرار است طی هفته آینده جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجری پروژه و وزارت راه تشکیل شود همچنین وی قول پرداخت صد در صدی اعتبارات این پروژه را به نماینده مردم آبادان داد.
این پروژه به عنوان یکی از راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان‌های صنعتی آبادان و ماهشهر است که به دلیل یک بانده بودن آن، سال‌ها قربانیان زیادی به خود اختصاص می‌دهد و به عنوان جاده مرگ معروف شده است و دوبانده شدن آن به عنوان رویایی برای مردم این شهرستان‌ها محسوب می‌شود.
  منبع : ایلنا
  10:26   شنبه 29 خرداد 1389  
 نظرات