اخبار   
 

 رقابت دست‌اندرکاران بتن در تهران

اعضای حقوقی انجمن بتن ایران با هدف ارتقای سطح دانش فنی شرکت‌ها و دست‌اندرکاران صنعت بتن و نیز برقراری پل ارتباطی متناسب بین صنعت و دانشگاه برای نخستین بار در هشتمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن به رقابت می‌پردازند...

اعضای حقوقی انجمن بتن ایران با هدف ارتقای سطح دانش فنی شرکت‌ها و دست‌اندرکاران صنعت بتن و نیز برقراری پل ارتباطی متناسب بین صنعت و دانشگاه برای نخستین بار در هشتمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن به رقابت می‌پردازند.
دبیر هشتمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن در گفت‌وگو با روابط عمومی انجمن بتن اعلام کرد: طی 8 سال گذشته، همزمان با 16 مهرماه – روز بتن- این مسابقات در سطح دانشجویی و با مشارکت بسیار خوبی از سوی جامعه دانشجویی برگزار شده است.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز سطح مشارکت دانشجویی در مسابقات بتن بسیار بالا بود؛ به طوری که 490 شرکت کننده داشت و 44 درصد شرکت‌کنندگان از دانشگاه‌های سراسری و 56 درصد از دانشگاه‌های آزاد در این مسابقات حضور داشتند.به گفته وی، مسابقات امسال در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و نیز شرکت‌ها و دست‌اندرکاران بتن کشور اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد: اصلی‌ترین تفاوت برگزاری هشتمین دوره این مسابقات با دوره‌های قبل حضور و رقابت اعضای حقوقی انجمن بتن در مسابقات است؛ به طوری که تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی، مصالح بتنی، مصالح سنگی و تولید‌کننده‌های افزودنی‌های بتنی و نیز پیمانکاران و مشاورین مرتبط با صنعت بتن در این دوره شرکت دارند.
  منبع : دنیای اقتصاد
  12:06   سه شنبه 23 شهریور 1389  
 نظرات