اخبار   
 

 تبلت‌های رقیب آی‌پد آرام آرام جان می گیرند

بر اساس نتایج یک بررسی که به تازگی منتشر شده، اگر چه تبلت آی پد اپل کماکان نبض بازار آی‌پد را در اختیار دارد، اما دیگر تبلت های موجود در بازار هم کم کم در حال افزایش تاثیرگذاری و محبوبیت هستند...

به گزارش فارس به نقل از تبلت پلانت، یافته های تازه موسسه تحقیقاتی iSuppi نشان می دهد که به طور کلی میزان رضایت‌مندی کاربران تبلت های مختلف رو به افزایش است. در این تحقیق از افراد سوال شده برای خرید تبلت چه توصیه هایی به دوستان و خویشان می کنند و از آنها خواسته شده به برندهای مختلف بر اساس میزان رضایتشان نمره بدهند.
بر خلاف انتظار متوسط نمره کسب شده برای اکثر برندها بالاتر از سطح متوسط و رضایت بخش بوده و این نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها نبض بازار و نیاز واقعی مشتریان را درک کرده و توانسته اند امکانات مورد نظر آنها را در تبلت ها بگنجانند.
همانطور که انتظار می رفت اپل با کسب نمره 8.8 از 10 درصدر جدول یاد شده قرار گرفته است. اما رتبه دوم مربوط به تبلت ارزان قیمت ساخت شرکت Zenithink است که تنها 200 دلار قیمت دارد. این تبلت نمره 8.75 از 10 را گرفته است. این محصول که ePad نام دارد مجهز به سیستم عامل آندروید است.
رتبه سوم با نمره 8.5 مربوط به تبلت سامسونگ بوده و محصولات ARCHOS ، موتورولا، ویوسونیک، دل ، ایسر، اچ پی، کوبی و در نهایت توشیبا در رتبه های بعدی هستند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  13:10   دوشنبه 10 مرداد 1390  
 نظرات