اخبار   
 

 مهندسان ناظر عامل اصلی تخلف در اجرای مقررات ساختمانی

فایده توقف صدورشناسنامه فنی ساختمان حداقل درکوتاه مدت این است که از تخلف بیشتر جلو گیری می‌شود و دیگر آن‌که خود اجرای صدور سناسنامه ساختمان به دلیل عدم رعایت اخلاق مهندسی هیچگاه اجرا نشده است...

ایلنا: نایب رییس شورای شهر تهران با دفاع ازمصوبه توقف صدور شناسنامه فنی برای املاک، مهندسان ناظر را به عدم رعایت اخلاق مهندسی و تخلف در اجرای قانون متهم کرد.
حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: توقف صدور شناسنامه فنی ساختمان بهترین راهکار در این زمان بود تا از آشفتگی بیشتر در حوزه ساخت و ساز و تخلفات بی‌شمار جلو گیری شود.
بیادی در واکنش به بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان مبنی بر این که دلالان و سود جویان عامل اصلی توقف صدور شناسنامه فنی ساختمان بوده و شورای شهر بدون تحقیق کافی در این زمینه طرح توقف صدور شناسنامه فنی ساختمان را تصویب کرده است، اظهار داشت: فایده توقف صدورشناسنامه فنی ساختمان حداقل درکوتاه مدت این است که از تخلف بیشتر جلو گیری می‌شود و دیگر آن‌که خود اجرای صدور سناسنامه ساختمان به دلیل عدم رعایت اخلاق مهندسی هیچگاه اجرا نشده است که معضلات را در این حوزه کاهش دهد.
نایب رییس شورای شهر تهران از مسوولین نظام مهندسی ساختمان خواست برای ارائه راهکار اصولی با مسوولان شهرداری مذاکره کنند.
وی با تأکید بر این که مهندسان ناظر عامل اصلی تخلف‌های مقررات ساختمانی هستند، گفت: شورای شهر با سازمان نظام مهندسی اختلافی ندارد.
  منبع : ایلنا
  10:11   پنجشنبه 8 مهر 1389  
 نظرات