اخبار   
 

 ۱۵.۹ درصد حکم تخریب در کمیسیون ماده صد شهرداری

مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان با اشاره به بررسی ۲ هزار و ۴۶۴ پرونده در کمیسیون ماده صد طی سه ماهه اول سال اعلام کرد: در سه ماه اول سال جاری در کمیسیون ماده صد شهرداری ۱۵.۹ درصد حکم تخریب صادر شده است...

به گزارش ایمنا، غلامعلی فیض اللهی با بیان این مطلب گفت: در سه ماهه سال جاری ۲ هزار و ۴۶۴ پرونده در كميسيون ماده صد بررسي شده است.
وی افزود: در سه ماهه اول سال ۹۲، ۶۷ درصد از آراء صادره جریمه، ۱۵.۹ درصد تخریب، ۹ درصد برائت، ۳.۸درصد تعطیلی و تبدیل و ۱۲.۴ درصد حکم قرار بوده است.
مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این سه ماه منطقه ۸ بیشترین و منطقه دو کمترین آمار ساخت و ساز های خلاف را در مناطق اصفهان داشته اند.
فیض اللهی اضافه ساخت و احداث بالکن در طبقه اول را بيشترين تخلف در این فصل عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث بالکن در طبقه اول طبق قانون ممنوع شده است بسیاری از شهروندان از این موضوع اطلاع ندارند و اقدام به احداث بالکن در طبقه اول می نمایند.
وی تاکید کرد: در صورتی که بالکن در گذرهای بالای ۸ متری به ارتفاع ۴ متر به بالا در طبقه اول احداث شود حکم جریمه و در غیر اینصورت حکم تخریب صادر می شود

  منبع : ایمنا
  13:20   دوشنبه 10 تیر 1392  
 نظرات    
 
شادیه صوفی 09:24 سه شنبه 11 تیر 1392
0
 شادیه  صوفی
آمار قابل توجهی بود
اما این سوال برام پیش اومده که آیا رای های تخریب ، اجرا هم میشه یا ...