اخبار   
 

 اعلام آمادگی شورای شهر در تکمیل پروژه نقش جهان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که شورای شهر آمادگی پرداخت بودجه مورد نیاز تکمیل پروژه نقش جهان را دارد اظهار داشت:در صورتی که روند ساخت ورزشگاه نقش جهان به همین...

خبرگزاری ایمنا:رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که شورای شهر آمادگی پرداخت بودجه مورد نیاز تکمیل پروژه نقش جهان را دارد اظهار داشت:در صورتی که روند ساخت ورزشگاه نقش جهان به همین منوال ادامه یابد این طرح تا دو سال دیگر هم به اتمام نمی رسد.
به گزارش ایمنا، مهندس عباس حاج رسولیها در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تکمیل ورزشگاه نقش جهان در حیطه وظایف شورای شهر اصفهان نیست،ولی ما آمادگی داریم در تکمیل این پروژه همکاری کنیم.
وی به میزبانی اصفهان در مسابقات بین‌المللی اشاره کرد و گفت: استان اصفهان به جز فولادشهر، برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشگاه مناسبی ندارد و این مسئله موجب نگرانی مسئولان و ورزشکاران این استان شده است.
رییس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات مالی ورزشگاه نقش جهان قابل حل بوده و می‌توان با اختصاص بودجه مناسب تکمیل این ورزشگاه را به جلو انداخت.
حاج رسولی‌ها با اشاره به پیگیری‌های مسئولان استان برای تکمیل هر چه سریع‌تر ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: همه مسئولان پیگیر تکمیل این ورزشگاه هستند و در مباحث مختلف برای تکمیل به موقع این پروژه تلاش می‌کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به پروژه قطار شهری اشاره کرد و ادامه داد: عدم تامین اعتبار متروی اصفهان و کندی عملیات اجرایی آن، مشکلات زیادی نظیر ایجاد محدودیت تردد و بسته شدن برخی خیابانها را سبب شده است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد:بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار بود تا سال 91 پروژه مترو به اتمام برسد این در حالی است که اگر دولت اعتبار لازم را پرداخت نکند این طرح تا سال 92 به طول می انجامد.
وی بابیان اینکه در آستانه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها ، پیش بینی استفاده هرچه بیشتر مردم ازشبکه حمل ونقل عمومی کاملا منطقی است،تاکید کرد: مردم اصفهان چشم به راه قطار شهری به عنوان یکی از ارکان اصلی تردد در سطح این کلانشهر هستند.
حاج رسولی ها با بیان اینکه عملیات احداث قطار شهری اصفهان چندسال از برنامه زمان بندی آن عقب است، درخواست کرد تا دولت در تامین سهم اعتباری اصفهان از صندوق ذخیره ارزی برای اجرای عملیات مترو کلانشهرهای کشور سرعت بخشد.
وی همچنین در ادامه سخنان خود از شورای نگهبان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای پی‌گیری تجمیع انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت:اعضای شورا باید به بهترین وجه ممکن از این فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته استفاده کنند و در مسیر خدمت گذاری در برابر مردم و خدا روسفید باشند.
  منبع : ایمنا
  11:02   یکشنبه 27 تیر 1389  
 نظرات