اخبار   
 

 پیاده راه کردن میدان امام به سمت چهارباغ در دستور کار شهرداری

یکی از اهداف اجرای پروژه خیابان باغ گلدسته از خیابان آمادگاه به سمت خیابان کمال اسماعیل این است که مسیر خودروها از چهارباغ عباسی...

خبرگزاری ایمنا: یکی از اهداف اجرای پروژه خیابان باغ گلدسته از خیابان آمادگاه به سمت خیابان کمال اسماعیل این است که مسیر خودروها از چهارباغ عباسی حذف شود این در حالی است که محور پیاده راه کردن میدان امام به سمت خیابان سپاه و چهارباغ در دستور کار قرار دارد
به گزارش ایمنا، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بابیان این مطلب گفت: یکی از اهداف اجرای پروژه خیابان باغ گلدسته از خیابان آمادگاه به سمت خیابان کمال اسماعیل این است که مسیر خودروها در چهارباغ عباسی حذف شود.
سید کریم داودی با اشاره به این که مراحل پایانی این پروژه در حال انجام است، اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از این پروژه بحث محور پیاده شدن میدان امام به سمت خیابان سپاه و چهارباغ در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: طرح احیای باغ های دولت خانه صفوی با وسعت ۷/۳۵هکتار از پروژه های مهمی است که با اجرای طرح بدنه غربی چهارباغ عباسی حدفاصل میدان انقلاب،خیابان های طالقانی و شمس آبادی اجرا خواهد شد و به این ترتیب ساختمان هایی چون شهرداری، بانک ملی و استانداری به موزه های شهر اصفهان تبدیل شده، ساختمان های جدیدی برای هر یک از این ارگان ها در نظر گرفته می شود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص ساختمان بانک ملی یادآور شد: مسائل ساختمان بانک ملی هنوز به طور کامل حل نشده است و پس از رفع مسائل، ساختمان بانک ملی به عنوان موزه فرش مورد استفاده قرار می گیرد که باید از سوی سازمان میراث فرهنگی دنبال شود.
داودی با تاکید بر این که طرح دولتخانه صفوی در حال پیگیری است تاکید کرد: با بهره برداری خیابان باغ گلدسته به عنوان جایگزین چهارباغ و تکمیل ساختمان جدید شهرداری مرکزی در نبش خیابان هشت بهشت بخشی از این طرح اجرایی خواهد شد.
وی با بیان این که ساختمان جدید شهرداری مرکزی هم اکنون به مرحله سفت کاری رسیده است، بیان داشت: آزادسازی خیابان باغ گلدسته انجام شده و احداث این خیابان در حال تکمیل است.
  منبع : ارسال شده توسط مائده علیشاهی
  10:10   چهارشنبه 15 شهریور 1391  
 نظرات    
 
رضا کمالی 17:21 پنجشنبه 16 شهریور 1391
0
 رضا کمالی
طرح احیای باغ های دولت خانه صفوی؟؟؟!!!عجب اسم دهان پر کنی!برای احیا اولین قدم ازاد سازی مناطق بین چهار باغ و خیابان شمس ابادی هستش.شهرداری توان و میل انجام این کار را داره؟؟این طرف(سمت پارک هشت بهشت) که از قدیم ازاد بود.دیگه ساخت یک ردیف مغازه نوساز را که اسمش را احیا نمیگذارند..بچه گول میزنید؟