اخبار   
 

 فراخوان مسابقه طراحی معماری دانشگاه هنر و اندیشه اسلامی

قابل توجه دفاتر مشاور معماری: فراخوان مسابقه طراحی معماری دانشگاه هنر و اندیشه اسلامی آرونا مدرسه اسلامی هنر قم در نظر دارد عمارتی فاخر و در خور ایران اسلامی و شهر مقدس قم برای دانشگاه بزرگ هنر و اندیشه اسلامی احداث نماید. لذا موضوع طراحی معماری بنای مذکور را به شرح ذیل به مسابقه می گذارد...

قابل توجه دفاتر مشاور معماری: فراخوان مسابقه طراحی معماری دانشگاه هنر و اندیشه اسلامی
آرونا
مدرسه اسلامی هنر قم در نظر دارد عمارتی فاخر و در خور ایران اسلامی و شهر مقدس قم برای دانشگاه بزرگ هنر و اندیشه اسلامی احداث نماید. لذا موضوع طراحی معماری بنای مذکور را به شرح ذیل به مسابقه می گذارد:
طراحی این مجموعه باید از ویژگی‌های هنرهای ملی ایرانی و اسلامی برخوردار بوده، همچنین پاسخگوی نیازهای یک دانشگاه با استانداردهای بین المللی باشد.
مشخصات پروژه:
نام پروژه: دانشگاه بزرگ هنر و اندیشه اسلامی
وقعیت پرژه: قم
موضوع پروژه: مجموعه ای آموزشی، پژوهشی با ویژگی های هنرهای ملی ایرانی و اسلامی و پاسخگوی نیازهای یک دانشگاه مطابق با استاندارهای بین المللی باشد.
مدارک مورد نیاز برای توان انجام کار:
1-نامه اعلام آمادگی برای ارائه خدمات طراحان پروژه یاد شده .
2-فهرست کارهای انجام شده یا در دست انجام مرتبط با موضوع کار مورد نظر اعم از طرح های عمرانی و غیر عمرانی در 5 سال اخیر در خارج از کشور، استان قم و سایر استان های کشور
3-اسامی و سوابق مدیران و کارشناسان و همکاران کلیدی به همراه نمودار سازمانی طراح یا مشاور
4-تصویر تایید صلاحیت و رتبه بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای مشاوران
5-اطلاعات دیگری که از نطر طراح می تواند توان انجام کار وی را نشان دهد.
از برگزیدگان این مرحله که مشخصات کامل مجموعه و فضاهای مورد نیاز دانشگاهی را ارسال نموده اند، دعوت بعمل خواهد آمد که در مسابقات طراحی شرکت نمایند.جهت دریافت و تکمیل فرم‌های شرکت در مسابقه از سایتwww.isoa.ir رزومه و سایر مدارک درخواست شده مرتبط خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند. ------ پینوشت: مسولیت محتوای فراخوان بر عهده برگزارکننده است.
  منبع : آرونا
  10:48   شنبه 2 مرداد 1389  
 نظرات