اخبار   
 

 بینگ زنگ خطر را برای گوگل به صدا درآورد

موتور جستجوی بینگ شرکت مایکروسافت رشد صعودی خود را به طور مرتب ادامه می دهد و زنگ خطر را برای گوگل به صدا درآورده است...

به گزارش فارس به نقل از وایرد، مایکروسافت هر سال میلیارد ها دلار صرف ارتقای امکانات و جایگاه بینگ می کند و به شدت در تلاش است تا رتبه اول را در میان موتورهای جستجوگر از آن خود کند و گوگل را پشت سربگذارد، هدفی که رسیدن به آن کار ساده ای نیست.
بر اساس یافته های موسسه تحقیقاتی کام اسکور در حالی که بینگ تا ماه ژوئن تنها 11 درصد از بازار جستجوگرهای اینرتنتی را در اختیار داشت، این رقم در ماه جولای به 14.1 درصد افزایش یافته و این سرعت رشد بی سابقه مدیران مایکروسافت را بسیار خوشحال کرده است.
افزایش ترافیک جستجوگر بینگ مایکروسافت حاصل همکاری آن با یاهو است. البته سهم خود یاهو از بازار جستجو از 18.9 درصد به 15.9 درصد سقوط کرده و هیچ بعید نیست بینگ در ظرف ماه های آینده موفق به غلبه بر یاهو شده و رتبه دوم بازار جستجوگرهای اینترنتی را از آن خود کند.
هزینه عملیاتی مایکروسافت برای جستجوگر خود در سال 2011 حدود 15 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافته و به 2.56 میلیارد دلار رسیده است.
در این میان گوگل کماکان کنترل بازار جستجو را با سهم 65.5 درصدی در اختیار دارد. این رقم نسبت به ماه قبل 4.6 درصد بیشتر شده است. البته باید توجه داشت که سهم جستجوگر گوگل در سال قبل 83 درصد و سهم بینگ فقط 3.76 درصد بوده است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:40   سه شنبه 11 مرداد 1390  
 نظرات    
 
حسن فراهانی 15:22 شنبه 15 مرداد 1390
6
 حسن فراهانی
با تشکر
شاید این مورد هم خالی از لطف نباشد که سایتها را بشناسیم...

سایت ماکروسافت

http://www.msn.com

با جستجوگر

http://www.bing.com

سایت یاهو

http://www.yahoo.com

با جستجوگر

http://search.yahoo.com


سایت گوگل و جستجوگر گوگل

http://www.google.com