اخبار   
 

 برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع فضای سبز

مسابقه عکاسی غیر حرفه ای با هدف ایجاد شور و نشاط شهری و انس و ارتباط بیشتر شهروندان با فضای سبز و موضوع فضای سبز، زیبایی و آرامش برگزار می شود...

به گزارش ایمنا، سرپرست سازمان پار ک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: این مسابقه با هدف ایجاد شور و نشاط شهری و انس و ارتباط بیشتر شهروندان با فضای سبز با همکاری سازمان پارک ها و فضای سبز و کمیته فرهنگ شهروندی برگزار می شود.
فتحی با اشاره به موضوع این مسابقه اظهار داشت: موضوع این مسابقه،عکاسی از فضای سبز شهری شامل پارک ها، باغ گل ها، باغچه های داخل شهر و ارتباط افراد با آنها، تاثیر فضای سبز بر زندگی شهروندان، گردشگران و زیبا سازی شهری می باشد.
وی افزود: این مسابقه در دو محور عکاسی با دوربین های کامپکت خانگی و موبایل برگزار خواهد شد و در پایان نیز جوایز نفیسی به برترین ها اهدا خواهد شد.
سرپرست سازمان پار ک ها و فضای سبز شهرداری همچنین اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا نیمه مرداد ماه سال جاری است و در نیمه شهریور ماه نیز آثار ارائه شده اتخاب و افراد برتر معرفی می شوند.
گفتنی است؛ آثار پس از انتخاب در مهر ماه سال جاری به نمایش در می آیند و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی ارسال نمایند.
  منبع : ارسال شده توسط مائده علیشاهی
  08:54   شنبه 14 مرداد 1391  
 نظرات    
 
طناز کاظمی خلخالی 00:36 یکشنبه 15 مرداد 1391
0
 طناز کاظمی خلخالی
سلام.ممنون از اطلاع رسانتیت عزیزم.چطور میتونم شرکت کنم؟
مائده علیشاهی 13:55 چهارشنبه 18 مرداد 1391
0
 مائده علیشاهی
سلام عزیزم...خواهش میکنم..اما متأسفانه آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد بوده است که من هم بی اطلاع بودم!البته قصور از طرف مسئولان برگزاری این مسابقه در اطلاع رسانی آن هستش.