اخبار   
 

 جایزه «معمار89» به برترین طراح ساختمان

دهمین دوره جایزه معمار با عنوان «معمار 89»، مهرماه سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد. جایزه معمار که طی ده سال گذشته به طور مستمر برگزار شده است هر سال به برترین طراحان معماری ساختمان‌های کشور...

دهمین دوره جایزه معمار با عنوان «معمار 89»، مهرماه سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد. جایزه معمار که طی ده سال گذشته به طور مستمر برگزار شده است هر سال به برترین طراحان معماری ساختمان‌های کشور به لحاظ خلاقیت، و نحوه به کارگیری فضا در خدمت کاربری ساختمان تعلق می‌گیرد.
به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی ساختمان ایران (شاسا)، با توجه به اینکه هیات داوران جایزه معمار، از بین معماران برجسته بین‌المللی تشکیل می‌شوند، این جایزه در بین جامعه معماری کشور دارای اعتبار ویژه‌ای است. از سویی دیگر، برگزاری جایزه معمار طی سال‌های اخیر، با معرفی طرح‌ها و ساختمان‌های برتر، باعث شکوفایی مفهوم معماری ایرانی شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره جایزه معمار، تا پایان روز 20 مهرماه فرصت دارند تا طرح ساختمان‌های خود با کاربری‌های عمومی و مسکونی را به ستاد این جایزه ارسال کنند. لازم به ذکر است که داوری طرح‌های رسیده در اواخر مهر ماه برگزار خواهد شد و برندگان طی مراسمی در روز 30 مهرماه معرفی می‌شوند.
اطلاعات تکمیلی جایزه معمار 89 در سایت www.memar-award.com قرار دارد.
  منبع : دنیای اقتصاد
  13:05   یکشنبه 4 مهر 1389  
 نظرات