اخبار   
 

 حمایت های دولت همانند مسکن مهر در دستور کار قرار گیرد

رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت:حمایت های دولتی در بخش ساخت و ساز در کلان شهرها همانند موضوع مسکن مهر در کنار شهرهای جدید مد نظر قرار گیرد...

خبرگزاری ایمنا:رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت:حمایت های دولتی در بخش ساخت و ساز در کلان شهرها همانند موضوع مسکن مهر در کنار شهرهای جدید مد نظر قرار گیرد.
به گزارش ایمنا،مهندس مصطفی بهبهانی در گفتگو با خبرنگار ماگفت:درصورتی که دولت تنها به مسکن مهر توجه نماید سرمایه گذاران بخش خصوصی نمی توانند رقابت کنند.
وی اظهار داشت:ازآنجایی که استقبال مردم از ساخت وسازهای درون شهرها در مقایسه با مسکن های مهر که در شهرک های جدید ساخته می شود بیشتر است ،بنابراین لازم است حمایت های دولت به این سمت گرایش یابد.
رییس کمیسیون توسعه وعمران شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حمایت های شورای شهر در رونق ساخت و سازافزود: ارائه تسهیلات تشویقی برای توسعه ورونق ساخت وساز در شهر اصفهان با توجه به رکود اقتصادی طی دو سال گذشته تا سقف 10درصد درشورای اسلامی شهراصفهان تصویب شده است.
بهبهانی ارائه تسهیلات تشویقی از سوی دولت برای توسعه ورونق ساخت وساز در کلان شهرها به خصوص اصفهان را ضروری دانست و تصریح کرد:در طی دو سال گذشته شرایط خرید در بازار وضعیت مطلوبی نداشته است چراکه با افزایش تورم و قیمت مصالح ساختمانی سودی عاید سرمایه گذار نخواهد شد،لذا دولت می بایست در این رابطه تسهیلات تشویقی در کلان شهرها همانند حمایت از مسکن مهر ارائه نماید.
  منبع : ایمنا
  12:11   چهارشنبه 6 مرداد 1389  
 نظرات